Note fondée sur 17 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thanks for your kind and lovely words! The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, we will try our best to meet your expectations in future stays too. Regards, Barbara
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating. Hope to welcome you again soon. Regards, Noah
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hi, Jean! Thanks a lot for staying with us. So glad to know you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Ava
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2023 sur Expedia
Parking limited
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Nornazila! Thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Noah.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Semua ok,memuaskan cuma bilik kecil,agak sempit untuk lalu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi Mohammad Nazrin, That is what we like to hear from our valued guest. Do give us another opportunity to delight you again. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Joey
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Eva, Gestion de l’hôtel
Thank you for your appreciation, Nor! We hope to give you consistent service every time. Regards, Eva
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
the receptionist will asked you to pay more bcs they claimed that the price of the property shows in expedia are not the same as their price. so when you went to check in they will ask to pay again to them
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hi, Annum! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Ava
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hi, Rusnah! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Ava
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Thanks for rating us superbly, Murugan! Glad to know that you loved our services :) Regards, Lisa
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep your standards in the future. Regards, Amelia.