Note fondée sur 575 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2019 sur Hotels
Parfait pour un séjour détente, aux alentours très proche de quoi manger facilement et même de belles promenades (des singes à profusion même)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2019 par INN, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank your for your warm feedback. We are looking forward to welcome you again to our property. Have a nice day!
5 sur 5
par un voyageur de Kuantan

Publié le 19 juill. 2019 sur Expedia
Plage, propreté, calme, quartier avec commerces et restauration en suffisance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par INN, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your warm feedback. We are looking forward to welcome you again to our property. Thanks!
3 sur 5
par un voyageur

Not a Hyatt Regency

Publié le 29 août 2013 sur Expedia
A part from the amazing and lovely staff, this hotel has nothing of a 5* hotel, am afraid.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
The receptionist Fadzilah was very sweet and allowed us to check in early and though we booked for garden view ,she gave us a pool and sea view room. The breakfast on 18/9 was quite a disappointment, the salt shaker had no salt!!! The orange juice was watered down. Luckily we didn’t have to pay for it as the breakfast was delayed . The ala carte dinner at Kampung was sub standard. Check out was easy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Farhana Nabila, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your great feedback. Wishing you a pleasant stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Best employee is Yanti. She took care of us very well specially arranged vegetarian meal for my wife at the club. She is a STAR employee of this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Farhana Nabila, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your great feedback. Wishing you a pleasant stay with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
The airconditioning unit was on all the time, the temperature sensor must have been faulty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Farhana Nabila, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your great feedback. Wishing you a pleasant stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Thumbs up to staffs… so helpful & professional handling matters… good foods & welcomes us upon arrival…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Farhana Nabila, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your great feedback. Wishing you a pleasant stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Farhana Nabila , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your great feedback. Wishing you a pleasant stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Farhana Nabila, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your great feedback. Wishing you a pleasant stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Farhana Nabila, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your great feedback. Wishing you a pleasant stay with us!