Note fondée sur 183 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Thibaut de Paris

No internet

Publié le 11 août 2015 sur Hotels
Should not say that there is internet. 3 nights in, never worked. Then admit that they had a small modem for the entire hotel.
1 sur 5
par PHILIPPE de FRANCE

hotel sale non entretenu bruyant et cher

Publié le 15 mars 2013 sur Hotels
non recommandable, bruyant, salle de bain vieille et pas propre. petit dejeuner hors de prix (25 RM) . On trouve facilement un meilleur hotel pour beaucoup moins cher
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 nov. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2023 sur Hotels
The receptionists was fierce and unfriendly. There is noise from a club nearby until 2:30am.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2023 sur Expedia
Deluxe room that we stayed in on 13 floor was spacious enough for 2 people and had nice river views of Kuching, also walk in shower But the wifi was non existent ( who wants to sit in the foyer to get a signal!!!)
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2023 sur Expedia
It didn’t start well when we arrive on a wet evening , the doorman held the door open while we 2 ,60 plus year olds struggled up the steps with our luggage . No offer of help whatsoever . Hotel foyer is newly decorated which gives a good guest impression sadly this isn’t the case once you step out of the lift . The hallways smell , bathroom tiles are full of mould and need a good clean . Shower was equally grubby and shower gel dispenser empty . We checked on this and were given a water bottle full of gel . Toiletries are minimal , so take your own. Bed is firm , very firm after asking on 3 occasions I eventually got a spare pillow to lie on . Initially told no spare pillows in the hotel ! Air con is extremely noisy Wi-Fi is very hit and miss , mostly miss for us so we used free Wi-Fi in café opposite. TV channels poor too ok if you are Malaysian . Breakfast was ok but also limited . On a positive note , room was always kept clean, towels and bed linen replenished . Staff that we did encounter were mostly courteous. This is a 3 star hotel and I suppose you get what you pay for . Will we go back , no .
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2023 sur Hotels
Great stay. Location is good. Near many eateries and shopping malls.