Note fondée sur 8 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,1 sur 5
33 % des clients le recommandent
1,9 Propreté de la chambre
2,3 Service et personnel
2,3 Confort de la chambre
1,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2022 sur Hotels
The hotel needs a proper upgrading ..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2022 par Rodney..., Gestion de l’hôtel
We are working tirelessly to improve our services to guarantee ultimate customer satisfaction....Thank you...
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 févr. 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2020 par H, Gestion de l’hôtel
Thank you..
1 sur 5
par un voyageur

Tired Hotel

Publié le 27 oct. 2019 sur Hotels
Very poorly run
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2019 par Sam..., Gestion de l’hôtel
Thank you for your interest in choosing us for your stay..we are sorry for any inconveniences caused on our part...we are putting all measurements in place to make your stay and pleasant one...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2019 sur Hotels
Bad room conditions.. AC not working
2 sur 5
par un voyageur

Inexpensive hotel with adequate facilities

Publié le 15 déc. 2017 sur Expedia
Pour : Reasonable room rates, friendly staff.
Contre : Need more experienced staff.
Emplacement : Hotel not close to any tourist spots in Kumasi; you need a car to explore the city from here.
Foul smell in the bathroom, water turned on and off, and unpredictable power outages. Front desk was helpful but sometimes forgot simple requests until I reminded them. Breakfast was modest, with little in the way of variety.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2018 par Mkt, Gestion de l’hôtel
We look for in making your experience a more effective way the next time..
2 sur 5
par un voyageur de Raleigh, NC

Poor facility

Publié le 8 août 2016 sur Expedia
Pour : Hotel staff polite
Contre : Facility need lot of renovation to on Expedia's listing
Emplacement : Nothing
Hotel did not have confirmation. It took several call attempts to Expedia to fix problem. Room was terrible. Broken lamps, Toilet broken, floor dirty and, privacy sign not respected
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2018 par hotel rep., Gestion de l’hôtel
we are very sorry for any inconvenience caused.we would rectify all problems raised..thank you.