Note fondée sur 18 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Hôtel près du marché
Publié le 8 mai 2019 sur HotelsL’accueil n’a pas du tout à la hauteur ; le patron a dit au téléphone à la personne de l’accueil que je n’avais aucune réservation et que expédia avait écrit que ma carte bancaire n’avait pas fonctionné ; ce n’est que après après avoir menacé de faire une réclamation auprès d’hotel.com et l’hôtel
avoir exigé le paiement si je voulais une chambre que la réservation a été retrouvée ; j’ai perdu un quart d’heure pour rien et personne ne s’est excusé ; mais après cette péripétie le personnel était très aimable et serviable ; la personne de l’accueil nous a même accompagné pour nous montrer le chemin d’un restaurant
La chambre était spacieuse avec air conditionné et ventilateur, TV et frigo ; la SDB était spacieuse
L’hôtel est très bien situé à proximité du grand marché de Kumasi et pas très loin du musée mais c’est un peu bruyant à partir de 6 h 30 mais c’est très calme la nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2019 par Goody, Gestion de l’hôtel
Dear Francis,
We apologize for the unfortunate turn of events upon your arrival and we promise that it will not happen again. The truth of the matter is that prior to your arrival, expedia had through an email warned us about a ‘fraudulent’ booking and that if the individual was allowed to stay, we will have to demand payment at our facility. When you filled your registration card with a name unfamiliar to the one we knew on expedia, coincidentally, your ‘unfamiliar’ name matched the one that expedia had warned us against and therefore led to the rigorous due diligence you experienced. Guest’ priority is our hallmark and we feel a great deal of satisfaction anytime we are afforded the opportunity to serve especially via Expedia other platforms and we are putting in measures to ensure that it never happens again. Thanks for considering Mikaddo City Inn and we hope to seeing you again.
Kind regards,
Goodlet, Manager
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
Rooms very large, comfy and large beds. The male receptionist was very welcoming, kind, Hardworking, beaming with smiles all over. Proper hospitality
par un voyageur
Publié le 1 mai 2022 sur Hotels
par un voyageur
My stay
Publié le 5 janv. 2022 sur HotelsThe receptionist was not there or available when I arrived. The Wi-Fi was not working which they fixed for 3 or something then it was not working again. But I liked the mini fridge and the bathroom was very clean big up.
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2022 sur Hotels
No one was at the desk to check me in, Wi-Fi went out almost immediately after I arrived. The only saving grace was Thomas went and got me a local SIM card so I could communicate and continue working.
par un voyageur
Publié le 20 déc. 2021 sur Expedia
I didn’t get in the hotel. They locked all the doors
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2021 par ETX-MikaddoGuestHouse-KSI, Gestion de l’hôtel
Please the place was fully booked and therefore we couldn't accept you. We can't lock all doors whilst we are here to make money sir.
par un voyageur
great
Publié le 25 juill. 2021 sur HotelsEverything was great except the lift or elevator
par un voyageur
Publié le 24 déc. 2020 sur Expedia
par un voyageur de Kumasi
Publié le 22 févr. 2020 sur Expedia
The location of the hotel was welcoming as well as receptionist
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2020 par mikaddo city inn, Gestion de l’hôtel
Hello Nickz, Thanks very much for shearing your experience with us. Mikaddo city inn is very grateful to hear this from you.