Note fondée sur 179 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2021 sur Expedia
Due to Covid problems and restrictions there was a lack of staff so no breakfasts were served and only dinner served Mon-Friday. This has been the hardship experienced by the hospitality industry generally and I can’t speak highly enough of the excellent customer service we received under these difficult times.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2021 sur Expedia
Beautiful oasis in the heart of town. Shame due to staffing issues the restaurant wasn't open every day.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 déc. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2020 sur Wotif
Beautiful gardens and pool. Good food. Lovely atmosphere with big trees.
4 sur 5
par un voyageur de Perth

Publié le 2 oct. 2020 sur Expedia
Staff were nice and helpful. Nice pool. Restaurant did dinner only. No bar available during the day.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2020 sur Wotif
Lovely grounds. Friendly & helpful staff. Good restaurant.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Kununurra Country Club

Publié le 29 nov. 2019 sur Hotels
All of the staff were great, nothing was too much trouble.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2020 par Fiona, Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for letting us know you enjoyed your stay - the staff really appreciate hearing it!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2019 sur Hotels
Unfortunately not a lot of choice in Kununurra so gave Country Club another go. Still average at best.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2020 par Fiona., Resort Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking time to leave feedback. Should you choose to visit again - our staff, particularly our Supervisors and Managers, are always happy to address any concerns in person. It's so much easier to understand a guest's expectations when they provide staff with feedback.