Note fondée sur 68 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Quaint little motel. Clean. Friendly staff. Close walk to the beach. Very nice for an overnight stay in the area.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Wotif
The owner persuaded us to take another room which was so mouldy it caused lung reaction. Remnant of chocolate under bed attracted cockroaches. Guests upstairs smoking in room with dog on board. Surroundings garish and unkempt. Dogs in swimming pool. Guest entertaining “client” downstairs. Owner not aware of our booking. Black banning accommodation and Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Yvonne, Gestion de l’hôtel
really not worthy of a response ,persuaded to take another room ? , guest said she preferred a room downstairs which she got then complained wanted the original room booked which she got didn't leave till 10am next morning if it had been that bad I would have been gone early as said not worthy of a response
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Wotif
Well priced but quite dated. Very clean & tidy but would have been nice to sit comfortably to watch TV. Only option was dining chairs.
par un voyageur
Publié le 18 mai 2024 sur Wotif
The management just a great place for a break away
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Wotif
Room smelt musty
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2024 sur Wotif
I like that it's very close to the beach, nothing else around the motel. The nearest shop is on the high way it takes 10 - 15 minutes by car, it's good enough. However smokers near the swimming pool were not nice while we were enjoying swimming.
par un voyageur
Publié le 31 mars 2024 sur Expedia
Nice place to stay, good value for money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Yvonne, Gestion de l’hôtel
thankyou
par un voyageur
Publié le 8 mars 2024 sur Wotif
Quiet and peaceful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Yvonne, Gestion de l’hôtel
thankyou
par un voyageur de San Remo
Publié le 17 août 2023 sur Wotif