Note fondée sur 23 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Horrible Experiance

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Horrible. They do not provide even water and when we requested one they started arguing. Not recommended and food also not good, plates were not cleaned even. bad experience
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
The Hotel is very large in size and the staff were very pleasant and helpful organising a driver to take us out of the area to visit all the places of interest we would not see otherwise. Kurunegela itself is not geared up for tourism and is more your local town. So there is a need to travel out. The Hotel is tired with the decor and carpets needing to be replaced and an overall update required. The restaurant choices are limited and overall the Hotel and the area does not cater for europeans
5 sur 5
par un voyageur

クルネーガラで一番のホテル

Publié le 22 août 2023 sur Hotels
クルネーガラで一番のホテルと思います。とても清潔でテレビ、クーラー、冷蔵庫、Wi-fi なども完備していました。利用しませんでしたが、綺麗なプールもありました。クルネーガラ駅にも徒歩圏内ですし、市内のバスステーションにもトゥクトゥクで200〜300ルピー程度で行けると思います。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2023 par kandyanreach hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2020 sur Hotels
飯もうましいスタッフも気さく
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 nov. 2018 sur Expedia