Note fondée sur 355 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
釧路を代表するホテル。部屋も広くて機能的です。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par ANAクラウンプラザホテル釧路, Gestion de l’hôtel
この度は、ANAクラウンプラザホテル釧路にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。お部屋とその機能面に高評価をいただき、スタッフ一同大変励みになります。お客様のまたのご宿泊をスタッフ一同お待ち申し上げます。
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
I have called IHG One Reward - Japan and reported to the customer service about how my safety was violated in this hotel and the fact of the hotel side not trying to solve the problem properly.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
朝食は非常に良かったです。 部屋のエアコンの効きが少し悪かったです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par ANAクラウンプラザホテル釧路, Gestion de l’hôtel
この度はANAクラウンプラザホテル釧路にご宿泊頂き、誠にありがとうございました。朝食に高い評価を頂き、快適にご宿泊されたと感じられます。お部屋のエアコンにつきましては、ご不便おかけし申し訳ございません。お客様のまたのご宿泊をスタッフ一同お待ち申し上げます。
5 sur 5
par un voyageur

A delightful stay in Kushiro

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Perfect example of not judging based on pictures. While the rooms are dated they are immaculate. Not a stray hair or spec of dust in our room. Excellent service and friendly staff. The AC issue did bother us and the room had a closed off smell. Lovely view and enjoyable breakfast buffet. Plus all their power is sourced from solar and a screen near the elevators shows the solar array power generation which is an added benefit for green energy nerds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Takaharu Oguchi, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at ANA Crowne Plaza Kushiro.We would also like to thank you for your feedbacks during your stay.We, all staffs are very pleased and honored to hear very good kind word from you. Thank you so much.We have taken your valuable opinions and share with the relevant department heads for future improvements.We would like to express our deepest appreciation for your loyal patronage to IHG・ANA Hotels Group. Thank you very much from the bottom of our heart.We are looking forward to seeing you again next stay.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
구시로 항 바로 옆에 위치해 있어 어디든 가기가 편합니다. 객실도 깨끗하고 스태프들도 매우 친절합니다. 주차문제로 곤란을 겪었으나 프런트 스탭의 빠른 대응으로 손쉽게 문제를 해결하였습니다. 다음에도 또 숙박할 의사가 있습니다.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par ANACrownePlaza KUshiro, Gestion de l’hôtel
이번에는 ANA 크라운 플라자 호텔에 숙박해 주셔서 감사합니다.또한 칭찬의 말씀을 주셔서 감사합니다.주차장에 관해서는 불편을 끼쳐 드려 죄송합니다.받은 의견을 바탕으로, 앞으로도 애호하실 호텔 만들기를 해 가기 때문에 또 꼭 잘 부탁드립니다.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2024 sur Hotels