Note fondée sur 102 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Gaetan
Petit hotel sans charme
Publié le 12 mai 2017 sur HotelsPetit hotel sans charme comme il y en a tant dans les environs.
Recommandé
pour Tout le mondepar Danielle de Compiègne, France
hotel non recommandé pour famille
Publié le 7 oct. 2012 sur Expedia
Pour : Personnel agréable
Contre : Hotel bruyant à cause de la circulation
Emplacement : très bien situé
Hotel modeste, bien situé à 500 mètres de la plage et à 200 mètre de la rue principale Legian .Personnel agréable et serviable.Bruyant à cause de la circulation intense et des locataires locaux très expensifs et problème d'odeur d'egout dans la salle de bain.Prendre une chambre superior avec coffre fort, plus spacieuse que la chambre d entree de gamme
par un voyageur
Publié le 27 août 2022 sur Expedia
Great service. Clean room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2022 par sha, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback
par un voyageur
Publié le 15 août 2022 sur Hotels
The hotel was closed down thanks for nothing
par un voyageur de gückingen rlp
Publié le 24 oct. 2019 sur Expedia
war alles wie bestellt sauber und funktionierte alles wie es soll,sehr gutes preis leistungsverhältnis,war zudem ruhiger als erwartet.tolle lage nicht weit zum strand und anderen strassen in kuta alles prima ,gerne wieder einmal bei rückkehr aus ubud.´
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2019 par sha, Gestion de l’hôtel
thank you for your positive feedback
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2019 par sha, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback
par un voyageur de Melbourne-Australia
Publié le 5 août 2019 sur Expedia
OK for the price, good position, close to everything.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2019 par sha, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur de Kuala Lumpur
Publié le 5 mars 2019 sur Expedia
For the price, the hotel is ok. But on the first day, i was greeted with few centipede. Being asian n seeing the size, it is not a problem.
However, my room was the first room near the cafe. I dont know whether it is the guest or the worker who were hanging out at the cafe and chattering loudly in wee hours (1am-3am). Most probably will only come back if this is my last resort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2019 par sha, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur de brisbane, au
Publié le 11 févr. 2019 sur Expedia
I have been to Bali many times since the eighties and have started stayi here the past five or so years. It is a 15 minute from Kuta beach, a 5 minute walk to Matahari department store and restaurants. It is a basic guesthouse, but they will clean it every day if you want and leave 2 bottles of water. If you don't want them to clean it they won't, like so many other insist on doing. They will get you a GRAB cab, they cost peanuts and are cheaper than uber etc if you need one, which cost a fraction of what a taxi charges. Not that I want to be cheap here, but they insist on getting you one. Look, when I got with friends I will probably go to the Secret Garden Inn,it has a pool, but on my own this place suits me perfectly. It has cable, about 5 movie channels and 3 sport, + rugger on setanta if you're that way inclined. And there's a horror channel too. But I have to say this last holiday was different. I went for 4 weeks, and for the past ten days have been holed up in the room with a dislocated kneecap. They did everything for me, got me coffee, food etc from the shop across the road, given the pain I was in. When I continually tried to give them money they didn't want to take it. It may not be the Hilton, but I will never forget what these people did for me when it mattered. I'll probably be back there in June. On the day my accident happened, they moved everything down from my second floor room, which was very quiet, to a ground floor room, noisy, but my knee preferred it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2019 par sha, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 16 déc. 2018 sur Expedia
Good. The staffs are friendly and helpful. Definitely I will stay again there for my next holiday.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2018 par sha, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback