Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Laura

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2015 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 nov. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Good bang for the buck.

Publié le 13 août 2019 sur Hotels
Great! Staff was very friendly and a very central location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2019 par Hariyanto, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with Us. we hope in next visit, we will improve our service. cheers from JM Hotel Kuta lombok
3 sur 5
par un voyageur

Great location but old not well maintained

Publié le 26 juin 2019 sur Hotels
The hotel location is great however the hotel (hotel and karaoke fyi!) condition wasn’t great. Old, not well maintained (have that musty smell), a lot of things have started to break down and the way the rooms are set up gave an idea what the place could have been used for (or still) in the past.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2018 sur Hotels
3 sur 5
par Anita

Stark renovierungsbedürftiges Badezimmer

Publié le 31 juill. 2016 sur Hotels
Das Badezimmer war eine Zumutung. Das Dach war offen und verrottet und etwas tropfte stetig von oben durch direkt in die Wanne. Renovierung zwingend erforderlich. Für eine Nacht zum ermäßigten Preis gerade ok. Insgesamt eher unliebsam geführt. Frühstück so schlecht wie vielerorts. Kaffee aus der Espressomaschine ist unterirdisch. Lombok coffee ist besser.
3 sur 5
par Matt

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

God opplevelse

Publié le 12 août 2015 sur Hotels
Dette hotellet hadde ingen anmeldelser når vi bestilte, men vi tok sjansen. Er usikker på standarden på andre hotell i området, men tror dette er fullt på høyde med de bedre. Rommet var enkelt og greit, badet helt ok med plenty varmtvann og godt trykk. Renhold og nytt sengetøy og håndklær hver dag. Frokosten var ikke særlig å skryte av da man kun fikk velge enten egg eller pannekake og enten kaffe eller juice. Ingen buffet her altså. Lite men fint basseng. Hyggelig betjening.
2 sur 5
par un voyageur

Clean but missing facilities

Publié le 3 août 2015 sur Hotels
The reception couldn't find our reservation so he tried to convince us that we must have booked with another hotel. The room we got was big but TV was not connected, no sink in bathroom and only one outlet in the whole room. Staff was not willing to assist with anything, starting from checkin in until checkin out and when we asked for assistance with ordering taxi.