Note fondée sur 78 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Nous avons passé un très bon séjour de 4 nuits. La chambre était très confortable, la salle de bain magnifique. Le personnel est très gentil. Le service de jardinage et technique fait du très bon travail car l’hôtel est très bien entretenu.
5 sur 5
par un voyageur

Un havre de paix

Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
Bel accueil. Bel endroit. Belle chambre Petit déjeuner au top avec plusieurs choix L’équipe est aux petits soins
5 sur 5
par un voyageur

Oasis au milieu de Kuta Lombok

Publié le 29 août 2023 sur Hotels
Nous avons passé 3 nuits dans cet hôtel qui est magnifique. C'est un des meilleurs (voir le meilleur) restaurant de Kuta Lombok à des prix raisonnables. La piscine est très belle (il n'y a par contre pas suffisamment de chaises longues et il y a des problèmes de serviettes). Il est très bien situé car on accède en 5-10 mn à pied à la rue principale, tout en restant au calme. Par contre, il faut prendre un taxi pour aller sur les belles plages (celle de Kuta à côté est remplie de déchets). Il n'y a pas de grab dans la zone de Kuta, on dépend donc de l'hôtel et cela reste assez cher par rapport aux tarifs indonésiens habituels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2022 sur Hotels
Parfait, cadre magnifique et calme
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2019 sur Expedia
Très bien situé Bon rapport qualité prix Efficace!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2019 par Sikara Lombok Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review. We were glad to having you as our guest, hope you had a wonderful time with Sikara family and see you again next time.
5 sur 5
par un voyageur

Le must

Publié le 13 nov. 2018 sur Hotels
Le must
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2019 par Sikara Lombok Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. Looking forward to welcome you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2019 par Sikara Lombok Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank for your your review score. Looking forward to welcome you back.
5 sur 5
par un voyageur

Le top 👍

Publié le 10 nov. 2018 sur Hotels
Meilleur hôtel de notre séjour à Lombok Grande chambre avec très bonne literie, la clim est silencieuse, très belle sdb. Grande piscine à débordement. Personnel très accueillant et sympathique. Nous recommandons fortement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2019 par Sikara Lombok Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. Looking forward to welcome you back.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Go somewhere else! Unsafe I got 2nd degree burn on my leg from the water going from cold to boiling too hot in the bathroom. The hotel was useless. No medical supplies and no incident procedure. A couple of days later they apologised and offered to pay for my bandages, I did not accept. I was on honeymoon and this upset the whole trip, They refused to fill in any incident report or provide a letter saying I had an accident in order for me to claim on my insurance. They do not care for their customers. Pool Only 10 sun beds and never enough towels for all of the guests. Food Average at best, go somewhere else for food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Lalu Reseption, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Elizabeth,We sincerely apologize for the unfortunate incident you experienced, and we are deeply sorry that it affected your honeymoon. We understand how upsetting this must have been.First and foremost, we want to clarify that our engineering team checks the water heaters daily to ensure they are functioning at a normal temperature. Each water heater tank is shared between two rooms, so we would have received complaints from other guests if there were an issue like the one you described. We conducted a thorough investigation with our management and engineering teams, as we take this matter very seriously, but we found no evidence that our water heater caused the issue.Please know that it is never our intention to provide anything less than excellent service to our guests. As a gesture of goodwill and empathy for what you experienced, we offered to cover your medical expenses for recovery. However, since our investigation did not confirm that the incident was caused by our water heater, we are unable to provide an incident report.We sincerely hope that your leg is healing well and that you have a safe journey home. We would be honored to welcome you and your family back for your next trip, as guest satisfaction is our top priority.Thank you for your understanding.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
The hotel was nice. Pros: spacious room, very nice bathroom and shower, plentiful hot water until we tried to fill the bathtub with hot water then it ran out which was expected. The pool was nice, and the property was overall very clean and they accommodated us very well. They had a chargeable bottle of wine, which was disappointing because we don’t drink due to religious reasons and Lombok being an island of Muslims should have known that. The biggest pro was probably the restaurant, which was very good, except one meal they undersalted the food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Sikara Lombok Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear our guest, Thank you for taking the time to write a review about your amazing experience staying with us. It's very pleasing to welcome you to our hotel, our staffs are happy to read this and glad to welcome you again next time whenever you come to Lombok Best Regard