Note fondée sur 288 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Warm welcome and good place
Publié le 8 juill. 2020 sur Hotelspar un voyageur
Prestation de qualité et chambre bien désignée
Publié le 22 août 2018 sur HotelsPrestation niveau 4*. Bien placé à Grand Irafu, c’est le seul coin un peu animé avec quelques magasins de toutes les stations de Niseko. L’onsen était fermé, j’ai donc eu un upgrade avec une chambre donnent sur le mont Yotei, très agréable et j’avais un voucher pour l’onsen d’à côté.
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Very good breakfast and excellent location.
Shuttles to the ski lifts were abundant and available anytime. Staff and rooms were very good as well. Used ski rental right in the hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Makoto Iwasa, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for compliment the location and for recognizing our staff; we will be sure to share your comments with the entire team!We look forward to having the opportunity of welcoming you back in the future.With much appreciation,
par un voyageur de Mid -Levels
Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Good overall services
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Makoto Iwasa, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back to Chalet Ivy Hirafu soon!With much appreciation,
par un voyageur
Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Very impressive staff services. They go above and beyond and are proactive in being helpful. Hotel amenities are excellent including ski services food and gym. All very friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Makoto Iwasa, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Chalet Ivy.Thank you for your warm words of encouragement for our staff .We will do our best to respond to a wide range of customer comments.We look forward to welcoming you again.With much appreciation,
par un voyageur
舒適的小飯店
Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels整體都很滿意,除了大眾湯比較無趣,出租的雪具比較老舊,房間內雖然有瓦斯爐但是並沒有鍋具可用。
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia