Note fondée sur 65 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par BENJAMIN de Paris

L'hotel n'est pas récent mais le service excellent

Publié le 30 avr. 2015 sur Hotels
L'hotel n'est pas très récent mais très bien situé et un personnel aux petits soins. Bien pour quelques nuits.
3 sur 5
par sbeji de France

To avoid if you're looking for comfortable room

Publié le 23 janv. 2014 sur Hotels
No sound insulation at all especially for rooms on the Highway, Old style furniture and flooring...Not pleasant experience
5 sur 5
par un voyageur de Kuwair

Publié le 6 mars 2020 sur Expedia
The beach side view was very nice. The staff responded very quickly with regards to my check in review about things I noticed weren't clean. Only thing I wish i had was warm water but maybe there was a swirch that i didnt know abour.
1 sur 5
par un voyageur de Canada

Publié le 26 nov. 2019 sur Expedia
The staff was bad specially the lady manager there is no. common sense. She was rude and Loud. These one rule for the arabs and white people and there panther rule for the other people. It is terrible manager. I will never stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2019 par Le Royal Hotels’ Kuwait, Gestion de l’hôtel
"Dear Guest, We regret to hear the inconvenience during your stay, however unfortunately having visitor up in the room is not allowed based on our hotel's policy Remain with sincere regards, Le Royal Hotels’ Kuwait & Management Team"
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2019 sur Hotels
No hot water, even after the maintenance came to fix. We can hear the noise from the hallway and out. Only one towel in the bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par Mahmoud Osman, Gestion de l’hôtel
"Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, le royal hotels
4 sur 5
par Ali

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mai 2017 sur Hotels
4 sur 5
par ALI

الفندق رائع و يفتح على مطعم خديوي وجاردن برجر

Publié le 22 avr. 2017 sur Hotels
أقامه ممتعة بالفندق ويفتح على مطعم خديوي مطعم رائع ل كن اذا اردت سرير منفرد للغرفة يعطونك الواجه الخلفيه اما الملكي يعطونك غرفه تفتح على بحر الخليج
1 sur 5
par un voyageur

Needs urgent renovation

Publié le 2 avr. 2017 sur Hotels
The hotel was not up to standard. It was noisy and not so clean
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de RIYADH

good location and friendly staff

Publié le 1 janv. 2017 sur Expedia
Pour : staff and cleaness
Contre : internet
Emplacement : good location
The hotel is clean and its staff were vey nice and friendly. the breakfast was very good. The internet was not strong.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2016 sur Hotels
Very good hotel and location