Note fondée sur 956 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Situation top / Rapport qualité/prix excellent
Publié le 13 déc. 2019 sur HotelsIdéalement situé. Proche restaurants et bars
Bel hotel et chambres de bonne qualité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2019 par Deputy Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest! Thank you for choosing Premier Hotel Rus as your preferable accommodation in Kyiv. I was happy to read that overall you enjoyed your stay with us.
Hope to welcome you back to the hotel in the near future.
Kind regards,
Olena Senko
Deputy Front Office Manager
Loyalty Program Manager
Premier Hotel Rus
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2019 par Deputy Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your stay at the Premier Hotel Rus. We would be more than happy to welcome you back soon.
Kind regards,
Olena Senko
Deputy Front Office Manager
Premier Hotel Rus
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2019 par Deputy Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Grégory,
We appreciate your fantastic review about Premier Hotel Rus! Thank you for your interest in our hotel and for rating us. That's great you were happy were at every corner getting excellent service and staff attitude! We would like every guest to feel like at home here! That's why every appreciation like yours gives us a confidence in our way and proud for our people! We are looking forward to welcoming you back when you are in Kyiv next time!
With best regards,
Olena Senko
Deputy Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 4 août 2019 sur Expedia
Love it, my second time staying there with my family, and won't be the last...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2019 par Deputy Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest ,
Thank you for choosing and staying at Premier Hotel Rus in Kyiv. It is nice to see excellent marks for our team work, but there is a space for improvement all the time. Hope to see you next time as the one of our regular guest.
Kind regards,
Olena Senko
Deputy Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2019 par Deputy Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Уважаемый Гость,
Благодарим Вас за отзыв. Очень жаль, что Вы поставили довольно низкую оценку. Если Вас не затруднит, прошу более детально описать, что именно не соответствовало Вашим требованиям. Буду очень благодарна за обратную связь.
С уважением,
Елена Сенько
Заместитель начальника службы приёма и размещения
par un voyageur
Visite de Kief
Publié le 22 juill. 2019 sur HotelsJ'ai découvert Kief pour la première fois grâce au séjour à l'hôtel "Premier Rus" . J'ai surtout apprécié les petits déjeuners buffet copieuxde l'hôtel;avant de visiter la capitale.Beaucoup de lieux dédiés à la religion avec de magnifiques églises orthodoxhes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2019 par Deputy Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank You for taking the time to leave Your rating following Your recent stay with us at Premier Hotel Rus! I wish You a wonderful day and hope that we`ll have the pleasure of welcoming You back again soon! Kind regards,
Olena Senko
Deputy Front Office Manager
Loyalty Program Manager
Premier Hotel Rus
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2019 sur Expedia
Chambres très petites. Peintures défraichies. armoires beaucoup trop petites.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2019 par Deputy Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear our Guest!
Thank You for having taken the time to share a review following Your recent stay with us. I was very concerned to read that you were disappointed with your room, finding it to be too small. Unfortunately we cannot change standard size of the room, but to make you feel comfortable I can offer you to book a Suite room next time, which is bigger size and have additional facilities. I hope that this small inconvenience have not spoiled your general impression of our hotel. Thank you again for your comments. It would be a pleasure to personally assist You with choosing a room suitable for Your needs.
Kind regards,
Olena Senko
Deputy Front Office Manager
Loyalty Program Manager
Premier Hotel Rus
par un voyageur
Publié le 26 juin 2019 sur Hotels
Accueil inexistant, service au bar : vous devez prendre vous même vos boissons et les porter en terrasse car ils vont bientôt fermer le bar (23h15). Après une demi heure ils éteignent toutes les lumières extérieures, et vous restez dans le noir. Les chambres n'ont plus de dosettes de shampooing ou de savons.. Vous avez un doseur fixé au mur de la salle de bain... J'ai connu cet établissement auparavant j'en étais très content, aujourd'hui c'est devenu une machine à pompe du fric. Je n'y retournerais plus, dommage pour eux. Ils n'ont pas compris que le dernier mot c'est toujours le client qu'il a....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2019 par Deputy Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Filippo,
It is extremely disappointing for us to receive such review. I would like to offer my deepest apologies for the trouble You had to experience during Your stay. We are very serious when it comes to our Guest’s satisfaction and we would like to assure You that if You come to visit us again we’ll show You the real hospitality.
Kind regards,
Olena Senko
Deputy Front Office Manager
Loyalty Program Manager
Premier Hotel Rus
par un voyageur
Publié le 28 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2019 par Deputy Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
First of all let me kindly thank you for choosing Premier Hotel Rus as your preferable accommodation in Kiev and for taking time to share with us your impressions. I am delighted we had such a positive impact on your stay with us and I am very much looking forward to your next visit.
Kind regards,
Olena Senko
Deputy Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 4 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2019 par Deputy Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest!
Thank you for your interest in our hotel and for rating us.You have put a rather low rating. If it does not complicate you, please describe more detailed what exactly did not meet your expectations. I will be very grateful for the feedback.
Sincerely,
Olena Senko
Deputy Front Office Manager