Note fondée sur 618 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2023 sur Expedia
Excellent séjour ! Nous revenons régulièrement au Keihan Hachijoguchi…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2023 par HOTEL KEIHAN KYOTO HACHIJOGUCHI, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel. Thank you also for your cooperation in leaving a review. It means so much to us that you had a pleasant stay.We would like to express our sincere gratitude to you for your extremely high praise of our hotel and your words that were so encouraging towards our staff.We will keep your comments in mind as we continue to devote ourselves to providing fastidious service.Thank you for taking the time to post this.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2023 par HAYASHI, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel. Thank you also for your cooperation in leaving a review. All the staff will continue to work hard every day to improve and bring more satisfaction to our visitors. We truly hope that you will stay with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2020 par HOTELKEIHAN KYOTO HACHIJOGUCHI, Gestion de l’hôtel
Tusen takk for at du brukte Hotel Keihan Kyoto Hachijo Exit
par un voyageur
Publié le 2 déc. 2019 sur Hotels
Très bon hôtel pas loin de la gare de Kyoto. Chambres avec tout le confort (matelas un peu durs à notre goût).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2019 par HOTELKEIHAN KYOTO HACHIJOGUCHI KATO, Gestion de l’hôtel
"Thank you for choosing to stay with Hotel Keihan Kyoto grande.
We are glad to have been of assistance to you during your travels.
We look forward to meeting you again in the future.
HOTELKEIHAN KYOTO HACHIJOGUCHI
"
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2019 sur Hotels
par un voyageur de 66500 PRADES FRANCE
Publié le 28 sept. 2019 sur Expedia
J’a Tout aimé ! Je reviendrai la semaine prochaine.
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2019 par ホテル京阪京都八条口 アシスタントマネジャー 杉本, Gestion de l’hôtel
この度はホテル京阪京都八条口にご宿泊頂きまして誠にありがとうございました。
今回お客様のご旅行に少しでも役立てられたことを光栄に思っております。
次回もまた、お客様とお会いできることを従業員一同心よりお待ち申し上げます。
Thank you for choosing to stay with Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi.
We are glad to have been of assistance to you during your travels.
We look forward to meeting you again in the future.
ホテル京阪京都八条口 アシスタントマネジャー 杉本
Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi Assistant Manager Sugimoto
par un voyageur
Publié le 2 juin 2019 sur Expedia
L'accès aux bains publics (onsen) de l'hôtel inclus dans le prix de la chambre est un vrai plus pour une expérience japonaise traditionnelle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2019 par Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi Saito, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel.
And we appreciate the compliment.
Your kind words are a great motivation for us.
Our entire staff will continue to strive to satisfy you in your future stay.
We look forward to meeting you again soon!
At last we appreciate you took the time to write this review.
Best regards,
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2019 sur Hotels
Un bon hôtel d’affaires. Chambre relativement petite pour trois. Bon petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2019 par Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi Saito, Gestion de l’hôtel
"Thank you very much for staying at our hotel.
Thank you also for your cooperation in leaving a review.
All the staff will continue to work hard every day to improve and bring more satisfaction to our visitors.
We truly hope that you will stay with us again in the future.
Best regards,
par un voyageur
Publié le 26 mars 2019 sur Hotels
Le petit déjeuner n’est pas suffisamment approvisionné... À part cela très bon hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2019 par Assistant Manager Sugimoto, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel.
Thank you also for your cooperation in leaving review.
All the staff will continue to work hard every day to improve and bring more satisfy to our guests.
We truly hope that you will stay with us again in the future.
Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi
Assistant Manager Sugimoto