Note fondée sur 453 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Mauvais petit déjeuner
Publié le 21 avr. 2024 sur HotelsHôtel agréable, très bien placé tout près de la gare de Kyoto. Ce que l’on peut regretter, c’est la piètre qualité du petit déjeuner. Que cela soit celle du jus d’orange, du café, des viennoiseries… Un seul mini four pour réchauffer le pain de mie pour un hôtel de plus de 200 chambres ! Un conseil, prenez votre petit déjeuner à la gare !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Hotel Keihan Kyoto Ekiminami, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup d'avoir utilisé notre hôtel.Merci d'avoir pris le temps malgré votre emploi du temps chargé pour poster vos commentaires.Nous nous excusons pour tout inconvénient causé pendant votre séjour.Nous partagerons vos commentaires avec notre personnel et nous nous efforcerons de nous améliorer.Veuillez utiliser à nouveau notre hôtel lorsque vous viendrez à Kyoto.
par un voyageur
Keihan hôtel
Publié le 4 janv. 2024 sur HotelsL’hôtel est très bien placée. Le personnel est très agréable. Le petit déjeuner est très varié. Un bon hôtel !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par HOTELKEIHAN KYOTOEKIMINAMI MURATA, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir séjourné dans notre hôtel.Nous tenons également à vous remercier d'avoir pris le temps, malgré votre emploi du temps chargé, de publier un avis.Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez été satisfait de votre séjour.Nous continuerons à travailler dur pour créer des hôtels encore meilleurs sans nous contenter des avis clients.Si vous avez l'occasion de revenir à Kyoto, nous espérons que vous utiliserez à nouveau notre hôtel.Tous nos collaborateurs ont hâte de vous revoir.
par un voyageur
Publié le 20 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par HOTEL KEIHAN KYOTO EKIMINAMI, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel.Thank you also for your cooperation in leaving a review.All the staff will continue to work hard every day to improve and bring more satisfaction to our visitors.We truly hope that you will stay with us again in the future.HOTEL KEIHAN KYOTO EKIMINAMI
par un voyageur
Publié le 31 oct. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2022 par ホテル京阪京都駅南 玉山, Gestion de l’hôtel
この度は、ホテル京阪京都駅南にご宿泊を賜り誠にありがとうございます。ごゆっくりとおくつろぎ頂けましたでしょうか。またお会いできる日をスタッフ一同、心よりお待ちしております。お忙しい中ご投稿頂き、重ねて御礼申し上げます。
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par HOTEL KEIHAN KYOTO EKIMINAMI NII, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel. Thank you also for your cooperation in leaving a review. All the staff will continue to work hard every day to improve and bring more satisfaction to our visitors. We truly hope that you will stay with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
This hotel is perfect if you intend to make Kyoto as your main stopping point while visiting the nearby cities and attractions, like Nara, Osaka, Nashiki Market, Bamboo Forest, etc.
It is very conveniently accessible. The main train station is just across the hotel, along with a mall with lots of food and shopping options.
They have a self-service laundry station on the second floor, which you can pay by credit card.
The breakfast buffet is costed at 1,980 yen which is considerably lesser than other hotels. The food option, though not superb, is fine. A mix of continental and Japanese menu.
The staff can understand and speak English.
I will definitely come back to this hotel when I visit the Kyoto area. I highly recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par HOTEL KEIHAN KYOTO EKIMINAMI, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel. The property is located very close to Kyoto Station, and shops and restaurants are also adjacent to the hotel. Thank you very much for your high evaluation of our hotel's location. Thank you for your kind words regarding our staff. We will continue to make the most of this location and strive to provide the best experience to our customers.All of our staff are looking forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par HOTEL KEIHAN KYOTO EKIMINAMI, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel.Thank you also for your cooperation in leaving a review.All the staff will continue to work hard every day to improve and bring more satisfaction to our visitors.We truly hope that you will stay with us again in the future.
par un voyageur
Great location. just need more knowledgeable staff
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotelslove the location , is right across the train station and subway station. The breakfast had good choices, service was very good. The only thing was the staff were not too familiar w the vicinity to offer any travelling advice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par HOTEL KEIHAN KYOTO EKIMINAMI, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel.Thank you also for your cooperation in leaving a review.Thank you for your compliments on breakfast.But, We apologize for the lack of staff service.We will continue to strive to improve the knowledge of our staff.We truly hope that you will stay with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
This hotel is soooo convenient! Basically everything you want is within a 10 min walk max and it’s next to the major JR Kyoto train station with easy access to Shinkansen as well. Room was very well furnished and comfortable. Beds are super nice. Just the right firmness. Would definitely stay again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Hotel Keihan Kyoto Ekiminami, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel.Thank you for taking the time to post a review despite your busy schedule.We’re very happy to hear that you were satisfied with your stay.Our hotel's proximity to Kyoto Station is one of its attractions and has received praise from many guests.If you have another opportunity to come to Kyoto, please use our hotel.All our staff are looking forward to your visit.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
地點方便,房間乾淨
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Hotel Keihan Kyoto Ekiminami, Gestion de l’hôtel
非常感謝您入住我們酒店。我們也要感謝您在百忙之中抽空發表評論。我們很高興聽到您對住宿感到滿意。鄰近京都站是我們酒店的一大亮點,也受到了許多人的好評。另外,如果您有機會來京都,請使用我們的酒店。我們全體員工期待您的光臨。