Note fondée sur 918 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
High professionnal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Kyoto Tokyu Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fantastic review! We’re so glad to hear that Kyoto Tokyu Hotel exceeded your expectations. It was a pleasure having you with us, and we truly appreciate your kind words. We would be honored to host you again on your next visit to Kyoto.
par un voyageur
Agréable, confortable, légèrement excentre
Publié le 3 févr. 2024 sur HotelsLobby majestueux avec ses jeux d’eau. Grande hauteur sous plafond, grand espace. Accueil chaleureux et rapide. Chambre standard vieillissante mais faite avec des matériaux de qualité. Salle de bain décevante car ancienne. Literie ferme et parfaite, ventilation fonctionne mal. Pas Onsen et une salle de gym minimaliste et pas à la hauteur. Salle de petit déjeuner agréable sur les bassins, choix ok mais pas top. Café filtre sans goût. Navette à la gare vraiment pratique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Kyoto Tokyu Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your stay with us. We are sorry that you were not satisfied with our facilities. We much appreciate your valuable feedback and will take it into consideration for future improvements.
par un voyageur
Excellentes prestations ++++
Publié le 8 mai 2023 sur HotelsChambre standard spacieuse avec un petit coin salon très pratique. Petits déjeuners sur place plutôt chers (plus de 20€/personne). Jardin magnifique mais inaccessible en dehors de juillet/août. Excellent service de conseils pour les touristes (donne des cartes avec parcours conseillé selon vos envies, numéros et emplacements des bus à prendre…). Personnel vraiment aux petits soins de ses clients.
Notre conseil : louer un vélo (demander conseil à l’accueil) c’est le meilleur moyen de visiter cette ville magnifique !
par un voyageur
Excellent hotel pour un prix imbattable
Publié le 16 janv. 2023 sur HotelsTout le confort d'une grande chaîne, plusieurs (excellents) restaurants à disposition.
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2019 sur Hotels
This hotel is excellent in all aspects. I made a mistake in my bookings and the hotel was nice enough to inform me before it was too late and saved me costs.
The restaurant and the super experienced cooks at the morning breakfast are just an addition to the excellent service.
I used this hotel last year with some friends and again this year. I will certainly use it again next year.
I thank you very much !
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Hôtel au cœur de Kyoto
Publié le 31 août 2019 sur HotelsGrand hôtel avec tout le confort nécessaire. Il est situé à côté du temple Nishi Hongan-ji. Un service de navette gratuite pour la gare est disponible toutes les 20mn, ce qui est bien pratique. Très grande variété dans le petit-déjeuner.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Kyoto Tokyu Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your high evaluation.We would be happy to see you again when you visit Kyoto.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
For native Japanese citizens this is a fantastic hotel. You can tell the quality of service they are provided by watching their interactions with hotel staff.
As an international traveler, unfortunately I cannot recommend this hotel to my friends and family, nor anyone traveling to Kyoto from overseas. The condition of the room was worn, mouldy vents, and overall outdated. We selected a superior double room with two beds. I regret that I was very uncomfortable with the sleeping conditions.
The shuttle bus catered mainly to native travellers going to and from the station for their conveniency, all the while asking my parter and I to wait even though we were at the front of the Que waiting to board. It is to my understanding, first come first served. This is just one of the many examples where my partner and I, did not feel welcome or comfortable. There seems to be a strong prejudice towards travellers despite our efforts to protect traditional Japanese and Kyoto customs.
Not exclusive to this hotel, the general theme of Kyoto has been, unfortunately, bias on some occasions, and even hostile on a separate occasion to overseas visitors. I regret to say that I will not be traveling to this hotel nor Kyoto in the foreseeable future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Kyoto Tokyu Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Kyoto Tokyu Hotel.Thank you for sharing your valuable feedback. We apologize for any inconvenience caused. We will continue to use your feedback as a reference and strive to be a hotel that you will choose in the future.