Note fondée sur 295 évaluations de clients
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4,8 Propreté de la chambre
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
L'hôtel est relativement proche de la gare et de plusieurs lignes de bus. Il y a un family mart a deux pour faire des courses.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par MONdayApartPremium Kyoto Station, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions pour votre séjour à l'hôtel MONdayApartPremium Kyoto Station.Nous aimerions également vous remercier à nouveau pour votre excellente évaluation.Notre hôtel est basé sur le concept de "vie", offrant aux clients une atmosphère plus proche de celle d'une "maison" que d'un "séjour".Nous sommes ravis que vous vous soyez senti chez vous pendant votre séjour.Vos compliments encouragent tout notre personnel à vous offrir un meilleur service.L'hôtel est également très proche de nombreux arrêts de bus, ce qui vous permet de vous rendre rapidement là où vous le souhaitez.Nous continuerons à faire tout notre possible pour satisfaire nos clients.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau.MONdayApartPremium Kyoto Station
par un voyageur
Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Proximité avec la gare et vue sur temple
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par MONday Apart Premium Kyoto Station: Maung, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre séjour dans notre hôtel. Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires sur notre hôtel. Nous ferons de notre mieux pour améliorer la qualité de nos services à l'avenir. Nous vous remercions de votre attention. Nous vous souhaitons une bonne journée.
par un voyageur
Parfait !!!
Publié le 13 mai 2024 sur HotelsLa perfection ! Le meilleur hôtel que nous avons eu depuis longtemps ! Nous avons payé 160€ pour 3 nuits alors que les pris sur place sont quasi 4-5 fois plus chers ! Merci hotels.com !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par MONday Apart Kyoto Station. Reseptions: Vanesa, Gestion de l’hôtel
Cher client. Nous vous remercions d'avoir séjourné au MONday Apart Premium Kyoto Station. Nous sommes heureux d'apprendre que vous êtes satisfait de votre séjour chez nous. Votre évaluation nous encourage à continuer d'améliorer la qualité de nos services à l'avenir. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. Nous vous souhaitons une excellente journée !
par un voyageur
Publié le 21 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par MONdayApartPremium Kyoto Shichijo Horikawa front d, Gestion de l’hôtel
Thank you for using MONdayApartPremium Kyoto Shichijo Horikawa. We would also like to thank you again for taking the time to share your valuable experience with us.All the staff are very happy to receive a high evaluation.We will continue to improve our services every day so that our customers can stay comfortably.We are looking forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2023 sur Expedia
The employees have a lot of trouble communicating with non-Japanese speakers. The facilities in the room - tv, air conditioning, washer/dryer - are also only in Japanese without English guides.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par MONdayApartPremium Kyoto Shichijo Horikawa front d, Gestion de l’hôtel
Thank you for using MONdayApartPremium Kyoto Shichijo Horikawa. We would also like to thank you again for taking the time to share your valuable experience with us.Despite the extremely high evaluation, we apologize for the inconvenience caused to our customers due to our response in English.We will take your comments seriously and do our best to improve our service in English.We will make further efforts so that overseas guests can stay with peace of mind.We are looking forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
We enjoyed our stay and the staff was very nice. We had a couple of issues with the room but they fixed them quickly. We are a family of 4 and found the bed space ok but it would've been better to have a bunk bed instead of the 2 singles because one of the singles had to be used as seating for the dining table. The other 2 full-sized beds were fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Front Desk Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at MONday Apart Premium Kyoto Station.Thank you for taking the time to write this review.Thank you for your valuable feedback about the room facilities.We look forward to having you stay with us again.MONday Apart Premium Kyoto Station
par un voyageur de Milpitas
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par MONday Apart Premium Kyoto Station Lydia, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel as your accommodation in Kyoto. We hope we can see you again on your next trip to Kyoto.See you again.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
This property is clean, well runa nd only a 10 min walk to the station. It was great having access to a washing machine after nearly two weeks traveling and the de-humidifyier helped our clothes dry overnight. The apartment was large for Japan and we would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par MONday Apart Premium KYOTO Station: Shirakawa, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words and positive feedback.We’re delighted to hear that you enjoyed your stay at MONday Apart Premium KYOTO Station and found the apartment clean, well-managed, and conveniently located.It's wonderful to know that the washing machine and dehumidifier were helpful for you after your travels.We look forward to welcoming you back on your next visit to Kyoto.Best regards,
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
The area and the placed was clean and big enough for my family of 4. The stores and subway stations were at walking distance. The location was real nice a safe we came back at late hours and we always felt safe...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par MONday Apart Premium Kyoto Station Lydia, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel as your accommodation.We glad if you satisfied with our hotel's location and room.We hope we can see you again on your next trip to Kyoto.See you again.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Best thing about this hotel is the restaurant below and the whole combini just below the hotel premises.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par MONday Apart Premium Kyoto Station Lydia, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.We glad if you satisfied with our hotel.We hope you can stay again with us again on your next trip to Kyoto.See you again.