Note fondée sur 152 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,7 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par nol kyoto sanjo Umebayashi, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and comment.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Frontdesk Umebayashi, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.We look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
The staff are nice. The room is spacious and chic. Had a great stay here at nol Kyoto Sanjo!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par nol kyoto sanjo Tokunaga, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at nolkyotosanjo this time. We are very happy to receive your compliments.We are very glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We hope you will come again.
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par nol kyoto sanjo Umebayashi, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay.
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par nol kyoto sanjo Nakai, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel.We are honored to receive such a high rating.Please stay at our hotel again the next time you visit Kyoto.We look forward to your visit.
par un voyageur
Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Frontdesk Umebayashi, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay.
par un voyageur
Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par nol kyoto sanjo Umebayashi, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay.
par un voyageur
Great room but with some negatives
Publié le 8 juin 2024 sur HotelsPretty clean and modern property. Location is okay but not great for the typical tourist destinations. We ended up using taxis several times. Reasonable walk to Nishiki Market, close to a Family Mart and about 10 minutes to the train station. Room is very nice with one exception- the bed is really hard. I wouldn’t describe it as firm. It was hard. We asked for mattress toppers but they didn’t have any. Since we couldn’t sleep well, it took a lot away from our stay. Washer/dryer was the reason we booked this room and that part was great. Staff speaks limited English, which is understandable, but their willingness to be helpful varied. Drip coffee in the lobby is low quality.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par nol kyoto sanjo Asano, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying with us.Thank you again for your review.We apologize for not being able to provide the best hospitality for your sightseeing.We will take your valuable feedback seriously as an issue to be addressed in the future, and we will make every effort to improve.We hope you will stay with us again when you have a chance.We will provide you with better hospitality than this time.
par un voyageur de Tin Chung Crt.,
Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
很大很舒適去錦市場也在步行範圍內
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par nol kyoto sanjo Umebayashi, Gestion de l’hôtel
Thank you so much.See you again.
par un voyageur
Publié le 16 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par nol kyoto sanjo Umebayashi, Gestion de l’hôtel
Thank you very much.