Note fondée sur 560 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par オークウッドホテル京都御池, Gestion de l’hôtel
この度はオークウッドホテル京都御池にご宿泊いただき誠にありがとうございます。また、口コミにご投稿いただきましたこと重ねて御礼申し上げます。hideaki様のまたのご利用をスタッフ一同お待ちしております。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Très bel hôtel bon déjeuner très bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par sweta, Gestion de l’hôtel
We are so grateful for your kind words and 5 out of 5 rating! Our team works hard to ensure every customer has a memorable experience. If there’s anything else we can do to make your next visit even better, please let us know. Sweta Baral, Guest Service, Oakwood Hotel Oike Kyoto
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Kunio Sugahara, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent,Thank you for your staying our hotel.We appreciate to your positive feadback.Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Excellente prestation

Publié le 29 avr. 2024 sur Hotels
Hotel très moderne, propre dans un quartier plutot agréable. La chambre est propre, la literie excellente, une très belle prestation.Les metros sont a moins de 10min a pied. Le service et le personnel st très professionnel. Le petit-déjeuner est plutôt bon, l'hôtel a un service de fidélité intéressant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2024 par Oakwood Hotek Oike Kyoto, Gestion de l’hôtel
Thank you for your staying our hotel.We are delighted to hear that you had a wonderful experience and appreciate you taking the time to share your positive feedback. Your comments are truly motivating for our team. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Expedia
great international staff. great working area in the lobby, with tea/coffee freely available throughout the day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Dipesh, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Charles,Thank you for staying with us here at Oakwood Hotel Oike Kyoto. We are thrilled to know you had anamazing stay with us. Oakwood Kyoto team sincerely thank you for taking your precious time to share your warm thoughts. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. With Regards, Oakwood Hotel Oike Kyoto.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Shin, Gestion de l’hôtel
Dear Victoria san Thank you very much for your good and kind score,We will try to keep our best hospitality to make guest happy always. Thank you Goto (Mr ) Guest Service Oakwood Hotel Kyoto Oike
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
お部屋も綺麗で、とても使いやすい◎金額以上のホテルです!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par SHIN, Gestion de l’hôtel
Ito様この度は、オークウッドホテル京都御池にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございます。あた、温かいコメントもいただき、こちらも感謝いたします。まだまだ私どもも、改善や進歩も必要でございますが、こんごとも精進してまいりますので、また京都にお越しの際は、当ホテルをご利用いただければと存じます。Ito様の次回のお越しを心よりお待ちしております。オークウッドホテル京都御池フロント 担当 後藤
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Guest Services, Kirill, Gestion de l’hôtel
Dear Emily, thank you for taking your time to leave this review! We are glad that you have enjoyed your stay here and are looking forward to your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Property was clean and convenient to centrally located. Breakfast was well stocked and very clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Guest Services, Kirill, Gestion de l’hôtel
Dear Liam, thank you for taking your time to write this review! We are glad that you have enjoyed your stay here and are looking forward to your next visit.