Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Bonne emplacement. Très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./Ms. Christophe,We were blown away to receive your amazing review. How very kind of you to share with us these amazing compliments and kind words. It will be my pleasure to share your sentiments with all the colleagues who helped to create so many happy memories of your time at Sotetsu Fresa Inn Kyoto Sijyokarasuma. We hope you and your family will have another opportunity to come back and see us again soon.With best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 6 avr. 2024 sur Hotels
hôtel sympathique proche des Transport et bien placé pour les visite et shopping
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We're thrilled to hear that you had a perfect city break and that our location was convenient for your travels. Thank you for choosing our hotel for your stay in Kyoto, and we look forward to welcoming you back on your next visit. If there is anything we can do to make your stay even better, please don't hesitate to let us know. We value your feedback and appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Personnel au top

Publié le 2 avr. 2024 sur Hotels
Les chambres sont petites et certaines donnent sur un mur avec une fenetre qui ne s'ouvre pas. Le petit-déjeuner est correct. Le personnel est très sympathique et à l'écoute, toujours prêt à rendre service. Le service de livraison de bagages est au top. L'hôtel est bien situé proche des transports en commun.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at Sotetsu Fresa Inn Kyoto Shijo-Karasuma from among many hotels.We thank you for your compliments on our staff's service.It is our pleasure to hear that our guests are pleased with our hotel.Thank you very much for your compliments about our location. Our hotel is located close to Shijo Subway Station and Hankyu Karasuma Station, and with restaurants and convenience stores nearby, we are very popular with a wide range of guests, whether on vacation or business.Thank you very much for taking time out of your precious time to write us. We look forward to serving you again.Sotetsu Fresa Inn Kyoto Shijo-Karasuma Front Desk
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2023 sur Hotels
Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2023 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Dear Genevieve,First of all, we would like to thank you for taking the time to share with us your experience at the Sotetsu Fresa Inn Kyoto Sijyokarasuma. We are beyond thrilled that our team left a great memory for your stay. We hope we will have the pleasure to welcome you again.Warm regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2023 sur Expedia
Près du métro et dans une rue plus tranquille. Chambre un peu petite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2023 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to write a review of Sotetsu Fresa Inn Kyoto Shijo-Karasuma.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We will continue to strive to improve our services, and we sincerely hope that you will continue to patronize Sotetsu Fresa Inn Kyoto Shijo-Karasuma.We look forward to serving you again next time you visit Kyoto.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2023 sur Expedia
Il faisait vraiment chaud et humide et notre fenêtre ne pouvait pas s’ouvrir. C’est une petite chambre comme dans la plupart des hôtels au japon mais c’était propre et en très bonne état. C’est un bon endroit si vous voulez simplement passer une nuit de sommeil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for visiting our hotel.Thank you again for taking time out of your busy schedule to send us your impressions of our hotel.We appreciate your compliments on the cleanliness of our rooms. However, we are sorry that we could not meet your request for the size of the room.
5 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel

Publié le 25 mars 2023 sur Hotels
Hôtel très bien situé pour visiter l'ensemble des lieux touristiques de la ville. A 5 minutes de la ligne de métro Shijo et des arrêts de bus. La chambre était très propre et le personnel sympathique et arrangeant. Nous reviendrons avec plaisir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2023 par Sotetsu Fresa Inn Kyoto-Shijokarasuma , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us and writing a review.Your feedback is extreamely valuable to us.We are so glad to hear that you enjoined our accommodations and services during your stay. Our hotel aims to provide a special experience, as well as lifting up our standard.We look forward to welcoming you back to our hotel in the futurewith much appreciation, Reception
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2023 par Sotetsu Fresa Inn Kyoto-Shijokarasuma, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us and writing a review. Your feedback is extremely valuable to us. Our hotel aims to provide a special experience, as well as lifting up our standard. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future with much appreciation.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2019 sur Expedia
Très bien situé, hôtel récent. Rapport qualité/prix excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2019 par Kyou, Gestion de l’hôtel
Many thanks for staying with us and taking time providing the review of your experience. We are also pleased to see you again. Clerk:Kyou
5 sur 5
par un voyageur

Excellent séjour

Publié le 7 janv. 2019 sur Hotels
Hotel très bien placé (Metro + nombreux bus), calme, chambre très bien conçue et agréable. Le petit dejeuner est composé de produits de qualité, surtout pour un pdj japonais. Il est cher (1200yens) si vous n’avez pas une offre incluse dans le prix de la chambre.