Note fondée sur 109 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 août 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 mai 2019 sur Hotels
Excellent rapport qualité/prix, mais salle de bain minuscule, très bien pour une personne , mais à 2, pas de possibilité de poser ces trousses de toilette. Par ailleurs il n y a pas de table ni chaise ni petit espace bureau pour pouvoir poser quelques effets personnels.
Donc difficile pour un occidental d utiliser la cuisine intégrée.
La situation est correcte avec 4 lignes de bus au pied de l hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2019 par Stay JAPAN, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup de rester avec nous et de nous laisser une critique. Nous sommes désolés pour les ennuis causés pendant votre séjour. Nous allons travailler dur pour améliorer notre service à la clientèle. Nous avons hâte de vous revoir.
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
全般的に満足ではあったのですが、インターネットの回線速度が遅かったのは残念でした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Stay SAKURA Kyoto, Gestion de l’hôtel
この度はご宿泊頂き誠に有難う御座います。 さらに、貴重なお声を届けてくださいましたこと重ねて御礼申し上げます。ご滞在中はインターネットの速度でご迷惑をお掛けし、申し訳ございません。ご使用になる作業内容によってはご不便をおかけする場合もございます。いただきましたご意見は社内共有させていただきます。 またお越しの際も当施設をご利用いただけますと幸いです。 またのご利用、心よりお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Me agradó la ubicación, que haya transporte, tienda de conveniencia, cafeterias y restaurantes saliendo del hotel, eso es buena cuándo viajss, felicitaciones stay SAKURA Hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Stay SAKURA Kyoto, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your valuable review!We truly value your feedback and the time you took to evaluate our performance.We are always taking into account our customers’ reviews and trying our best to improve our services. Again, thank you for taking the time to review our hotel. Very much looking forward to your stay again in the future.
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
フロントの方の応対がとても良く快適な宿泊でした。ありがとうございました。
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Stay SAKURA Kyoto, Gestion de l’hôtel
この度は、数ある宿泊施設から当ホテルをお選びいただきまして誠にありがとうございました。心より厚くお礼申し上げます。このような高評価をいただき大変喜ばしい限りです。より一層お客様にお喜びをいただける場を目指し、精進を重ねて参ります。またのご利用を従業員一同、心よりお待ち申し上げております。
par un voyageur
Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
It’s a ways away from Kyoto Station so good luck getting too and from with luggage (you can take the karasuma line from Kyoto station and walk about 20 minutes and mostly even sidewalk).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Stay SAKURA Kyoto, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our facility. Thank you again for taking the time to provide us with your valuable feedback.We are very sorry for any inconvenience you may have experienced regarding our location.Our entire staff will do our best to provide you with better service. Thank you for taking the time to write us.We sincerely hope to have the opportunity to work with you again.
par un voyageur de Hiratsuka City
Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
市バスの停留所が近く河原町四条まで10分とかからないのは至便の一言!部屋の使い勝手も良く、今後の定宿にしたいと思います。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Stay SAKURA Kyoto, Gestion de l’hôtel
この度は多数あるホテルの中から、当ホテルをお選び頂き誠にありがとうございます。滞在中快適にお過ごし頂けた様子がお伺いでき、スタッフ一同安堵しております。 この度はお忙しい中ご投稿をお寄せいただき、誠にありがとうございました。 またのお越しを心よりお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 29 mars 2024 sur Expedia
Quite far from train stations. But the property offers pickup and transport of luggage from near Kyoto Station and its free. But you have to do your own transport of luggage back later.
Limited eateries and shopping, especially at night. Have to take a bus at nearby busstop to go to areas with more shopping.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Stay SAKURA Kyoto Gyoen East, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your valuable review!We truly value your feedback and the time you took to evaluate our performance.We are always taking into account our customers’ reviews and trying our best to improve our services. Again, thank you for taking the time to review our hotel. Very much looking forward to your stay again in the future.