Note fondée sur 81 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
58 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Hotels
Super séjour, très confortable, kitchenette équipée, machine à laver, bain, douche, nettoyage tous les 3 jours, personnel agréable et anglophone. Livraison des bagages à notre arrivée depuis leur accueil proche de la gare de Kyoto, pour le départ cela est payant mais très pratique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Stay SAKURA Team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our facility. We are pleased to hear your compliments and we look forward to working with you again in the future.The entire staff will continue to strive to provide better service in the future. We look forward to welcoming you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2023 sur Hotels
Un petit univers très bien équipé et tranquille.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2023 par Stay SAKURA Kyoto, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing our hotel from among the many hotels available. All of our staff are relieved to hear that you enjoyed your stay. Thank you very much for your stay. We look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Géniale

Publié le 28 oct. 2018 sur Hotels
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2018 par L'équipe StayJAPAN, Gestion de l’hôtel
Chère Anaïs, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de commenter sur la qualité de votre séjour. Nous sommes très heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et espérons vous revoir bientôt.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Laundry in room, large bathroom
5 sur 5
par un voyageur

Family friendly!

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Perfect for my family!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stay SAKURA Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at our hotel. It brings us great joy to receive your compliments and comments. Our commitment is to continuously improve our service and hospitality. Therefore, we hope to welcome you again at our hotel in near future. See you soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
居住環境好也很安靜 就是小了一點 以泚價位整體來說算不錯
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stay SAKURA Team, Gestion de l’hôtel
We appreciate your stay at our hotel. Your review is very much grateful to all of us. There's no greater feeling than knowing that our customers had a blast with us. Therefore our service and hospitality will continue to be improved as we strive going forward. We can’t wait to serve you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stay SAKURA Team, Gestion de l’hôtel
First of all, we would like to express our gratitude for your stay at our hotel. We pride our self in polishing our service at all time, so that you will be even more satisfied the next time around. Again, we are delighted to hear from you and very much looking forward to accommodate you once again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stay SAKURA Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your high rating.There's no greater feeling than knowing that our customers had a blast with us. Therefore our service and hospitality will continue to be improved as we strive going forward. We can’t wait to serve you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Very nice rooms. Has everything you need for your stay and the staff are super helpful with anything you need.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Stay SAKURA Kyoto, Gestion de l’hôtel
We appreciate your stay at our hotel. Your review is very much grateful to all of us. There's no greater feeling than knowing that our customers had a blast with us. Therefore our service and hospitality will continue to be improved as we strive going forward. We can’t wait to serve you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
staysakuraに何度か宿泊しています。長期滞在にとても便利な宿です。 毎回思うのですが、便器周りの床を掃除していないので、前の方の尿匂いが酷くて、部屋にある除菌スプレーとトイレットペーパーを使って、自分で掃除しています。 次回、宿泊の際は、トイレ周りを掃除してくれると嬉しいです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Stay SAKURA Kyoto, Gestion de l’hôtel
この度は当施設をご利用頂き誠にありがとうございます。また、清掃不備により大変ご不快な思いをさせてしまいましたこと、心よりお詫び申し上げます。スタッフへ共有し、再発防止に努め、これからのサービスの向上へ鋭意努力して参る所存です。お忙しい中、貴重なご意見賜りまして誠にありがとうございました。今後とも、お気づきの点がございましたら是非ご指摘くださいますようお願いいたします。