Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Toulon

Bon hôtel

Publié le 20 sept. 2018 sur Expedia
Contre : Installer un réfrigerateur.
Bon accueil, chambre propre, hôtel calme et bonne wifi. Il manque un frigo indispensable aux US en été.
4 sur 5
par Richard

Publié le 29 juin 2017 sur Hotels
Bel accueil à la réception, très bon service, chambre très propre. Pour une nuit seulement dans notre cas, c'était parfait rapport qualité/prix.
1 sur 5
par un voyageur

Bad experience

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Room was vary dirty,mold in the bathroom,air conditioner was dirty spiderwebs in the window,water on the floor from the mini fridge, I wiped up some of the floor an the towel was all black.when we complained they did clean up around the window an air conditioner an also when we checked out they did give us a discount, by we left without using the shower
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par CA, Gestion de l’hôtel
Dear Gerald, we are very sorry to hear that your stay was unsatisfactory. Thank you for leaving a review so we know what areas need improving.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par CA, Gestion de l’hôtel
Dear Toua, thank you for your review!
1 sur 5
par un voyageur

Shut this place down. Disgusting

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
One of the rooms was beyond unacceptable. Terribly dirty. Floors were filthy, window sills filthy, bathroom filthy, hallway and common areas extremely dirty, worst stay ever. Room 108 should have been refunded the entire room fee. Hideous and unacceptable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par CA, Gestion de l’hôtel
Dear Scott, we sincerely apologize for your room being unsatisfactory. Thank you for addressing these issues we continue to work on.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
The hotel appears old the hallway carpet was so dirty looks like it has not been vacuumed in several days very dirty, the room appeared clean, no odors, bedding appeared clean. The staff was very nice, I was surprised to have to do a $100 deposit to stay there, I got my deposit back, but the staff checked the room before I left.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par CA, Gestion de l’hôtel
Dear Karen, thank you for taking the time to leave a review, we value your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par CA, Gestion de l’hôtel
Dear Brian, thank you for your review!
2 sur 5
par un voyageur

Terrible Hotel in La Crosse WI

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
TV did not work, stained sheets, ran out of coffee before 10 am promise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par CA, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, thank you for taking the time to leave a review. We are sorry we fell short of your expectations and are working on correcting these.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Friendly syaff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par CA, Gestion de l’hôtel
Dear Craig, thank you for your review!