Note fondée sur 947 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Excellent hôtel
Publié le 6 nov. 2019 sur HotelsExcellent séjour à l’hôtel Grande Colonial
J’avais réservé une chambre king vue océan pour une nuit et j’ai été très agréablement surprise d’avoir été surclassée en suite.
Service impeccable, bel hôtel très bien placé.
Un peu bruyant à l’extérieur a cause de travaux dans le quartier.
Je reviendrai avec grand plaisir !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2019 par Terry Underwood, Gestion de l’hôtel
Thank you.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for the feedback, Karen. Hope to welcome you back. Sincerely, Kim Avant, General Manager
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Fabulous classic hotel in the heart of La Jolla!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Hi Mark: Thank you for the review and five star rating! We’re thrilled to hear that your visit to La Jolla was so memorable. We look forward to the opportunity to welcome you back for another lovely stay with us. Until then, thank you again. Kim Avant, General Manager
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Good location, a little old hotel. Not a full view of the ocean. A little away from the ocean. Small windows.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Lina: Thanks so much for sharing this feedback. We appreciate your comments very much. Our hotel is a block away from the Pacific Ocean, but many of rooms have full or partial views. I hope you will choose to stay with us again the next time your travels bring you to our area. Thanks again. Kim Avant, General Manager
par un voyageur de highland park
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thanks for the five-star rating, Robert. We appreciate the feedback very much. Sincerely, Kim Avant, General Manager
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Steve: Thanks so much for sharing this feedback. Hope you will visit us again. Sincerely Kim Avant, General Manager
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Tracy: Thank you for taking the time to review the Grande Colonial. We appreciate the feedback very much. Hope to see you back soon. Sincerely Kim Avant, General Manager
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Great location and a great view
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Michael: Thank you for taking the time to review the Grande Colonial. We are always striving to provide our guests with a memorable experience and it sounds as if we did just that. Hope to see you back soon. Sincerely Kim Avant, General Manager
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Sean: Thank you for the five-star rating. We appreciate the feedback. Sincerely, Kim Avant, General Manager
par un voyageur
Great location
Publié le 7 sept. 2024 sur HotelsI love the location of this hotel is very convenient. It has great views and people at the recepción are very kind.
I always come back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Adriana: We are so happy to hear that you enjoyed your visit to La Jolla. Our location is ideal, situated in the heart of the Village and within walking distance of all the very best of our community. But as you mention, our true hallmark is our staff. We take great pride in our service delivery and I'm so thrilled to see that reflected in your review. We look forward to your next stay with us. Sincerely, Kim Avant, General Manager