Note fondée sur 146 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2022 par Alejandra Arispe - Gerente General Adjunta, Gestion de l’hôtel
Estimado Kevin:Muchas gracias por tus comentarios nos complace saber que tu estadía con nosotros fue placentera y esperamos pronto nos visites nuevamente.Saludos,
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2018 sur Hotels
un très bel hotel récent avec tout le confort que l'on peut en attendre. Situé dans la partie sud de la ville mais à proximité du téléphérique ce qui vous permettra de rejoindre le quartier touristique facilement et en évitant les embouteillages et la pollution. Le petit déjeuner est complet mais ne commence qu'à 7h ce qui nous a pas toujours permis d'en profiter en raison des excursions.
je vous conseille de manger une fois au restaurant qui propose de très bons plats à un tarif tout à fait raisonnable.
le wifi est de très bonne qualité, la piscine agréable en fin de journée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2018 par Denisse L, Gestion de l’hôtel
Cher Julien
Merci beaucoup d´avoir pris quelques minutes de votre temps pour écrire à propos de nous et pour tous les commentaires, nous sommes heureux de savoir que vous appréciez votre séjour chez nous. Nous espérons vous revoir bientôt, nouvellement merci beaucoup!
Salut
par un voyageur
Publié le 12 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2018 par Alejandra - Sales Mannager, Gestion de l’hôtel
Dear guets:
Thank you very much for your feedback and for choose us for your visit to La Paz.
Please, if you have any suggestions or coments than can help us to improve, do not hesitate to share it with us.
Kind Regards,
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de mauritius
Amazing hotel but...
Publié le 19 août 2017 sur ExpediaThe hotel is a brand new one.
Start from the top floor bad, great view, swimming pool on the edge of the deck but a plus missing like.
No more towels at 6 pm, the lights on top of the pool are almost all broken, candle not light on , no light in the pool, a fireplace will be great as well.
And this place should be a club with the great view you have on the town.
The rooms, very modern, in the bathroom need some face towels, more amenities sopa too small.
The a/c doesn't not work well.
No Nespresso machine or even a kettle.
N fragrance in the room.
The room directory book is well design but useless, it s very hard to reach someone for the room service, the food menu is too simple ( a chicken soup with the slices of chicken how can you eat it)
No salad, the food details on the menus are not correct ( pepper in the pizza but not mentioned on the menu)...
Hotel deco amazing and remind the local culture.
The breakfast is good not whoa but good compare with all the other hotels in Bolivia we did.
The TOP is Ona restaurant a real future best of the world but need a better warm atmosphere, candles, fireplace, music, and a better wine list.( two cocktails with gin on the menu of 5 cocktails)
The food lunch and diner excellent event better than Gustu.
And to finish the reception, great support of Carolina but most of the staff need to be switch on. The booking for Gustu has not been done by a male at the reception.
The overall stay was excellent.
par un voyageur
Nice Placy
Publié le 5 août 2024 sur HotelsOur stay was very nice. Great location, clean room and very friendly staff. Wifi was hit or miss, so that was a downfall while trying to work. Breakfast and lunch was great. Was nice to have a sauna in the evening after a day of adventuring.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Karem -Sales team, Gestion de l’hôtel
Dear Ryan, Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our facilities and had a great experience with our staff. Your recommendation means a lot to us, to keep improving. We look forward to welcoming you back soon!Best regards
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Karem -Sales team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fantastic review! Looking forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
Very nice property.
Publié le 3 août 2024 sur HotelsLovely hotel with very helpful front desk and restaurant staff. The breakfast is excellent. Loved thelocation
Easy walk to the stary of the Teleferico green line giving easy acceß to all the places we wanted to go. Lots of bars and eateries in the neighborhood.
Room could sometimes be a bit warm was only negative.
Highly recommend Atix hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Karem -Sales team, Gestion de l’hôtel
Dear Michael, Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our facilities and had a great experience with our staff. Your recommendation is highly appreciated to improve in the near futureBest regards
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Karem -Sales team, Gestion de l’hôtel
Hi Laura, Thank you for your fantastic review! We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Karem -Sales team, Gestion de l’hôtel
Dear Terra Thank you for your review. Looking forward to welcoming you back soon!
par un voyageur de Bogota
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Karem -Sales team, Gestion de l’hôtel
Hi Jaime, Thank you for your fantastic review!We look forward to welcoming you back soon!