Note fondée sur 942 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2019 sur Expedia
Please don't go to that hotel. I got terribly sick with the food. The worst intestinal infection that ruined our trip. Also one day the room was not made. They only did the bed but they didn't clean the shower, the toilet and the floor. Really poor when it comes to neatness of the rooms and quality of the food. Better to stay in downtown
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2019 par Paulette Pons, Customer Service. , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing. It is my regret to read that you went through some inconveniences during your stay with us; I assure you that the circumstances you described are not typical with the standards that we strive to provide, please know that we are constantly improving thanks to our guests valuable observations. I remain at your service,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2019 par Paulette Pons, Customer Service., Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Best regards!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 févr. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2018 sur Hotels
Hôtel placé à l'extérieur de La PAZ dans un endroit calme au bord de l'eau. Chambre sympathique. Bons restaurants. Qualité des prestations proposées par l'hôtel via le concierge. Bonne connection WI-FI.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2018 par Eduardo Herrera, Gestion de l’hôtel
Dear Guest I appreciate the opportunity to be your host. Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees. I hope to have the opportunity to welcome you on your next visit. Sincerely General Manager
2 sur 5
par un voyageur de France

No management, awful manager !

Publié le 27 août 2017 sur Expedia
Pour : only swimming pool
Contre : see my experience
Emplacement : nothing you must have a car to go to the other beach for instance & La Paz city
It was a bad experience, it could be a nice place if the management was existant and efficient for such hotel category, the housekeeping in the room is terrible, we had to ask each days for towels, cleaning the floor, etc........ Concerning the view of this hotel, you have to know that's you could have big Petroleum tanker just in front of the hotel, certainly for that nobody is on the beach & in the sea .....
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de France

Pleasant stay

Publié le 8 août 2017 sur Expedia
Pour : Nice, quiet, Nice swimming pool in front of thé beach
Emplacement : Near marina . No need car + vert good access to beach club near by the hotel
Perfect, convenient, small électrices car to go to thé marina
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2017 par Eduardo Herrera General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest I appreciate the opportunity to be your host. Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees. I hope to have the opportunity to welcome you on your next visit. Sincerely
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Quebec

Le grand luxe!

Publié le 11 janv. 2017 sur Expedia
Cet hôtel est beaucoup mieux qu un tout inclus si vous recherchez la tranquillité plus que les activités. Les espaces sont tres grands en proportion du nombre de personnes, donc on est tres intime, c est presque une plage privée! Super service, attentionné et rapide.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2017 par Eduardo Herrera, Gestion de l’hôtel
Dear Guest I appreciate the opportunity to be your host. Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees. I hope to have the opportunity to welcome you on your next visit. I remain at your service. Sincerely Eduardo Herrera General Manager
2 sur 5
par un voyageur de edmonton canada.

Cet hotel n'est pas à la hauteur de son prix.

Publié le 9 nov. 2016 sur Expedia
Pour : Swimming pool
Emplacement : Too far from town, poor shuttle. Have to pay for taxi.
Fridge not working. Room outdated. No French TV. Expensive but poor breakfast. Reception not helping. Shuttle to town difficult to get, client have to get taxi. Very disappointed with my stay, will never go back there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2016 par Eduardo Herrera, Gestion de l’hôtel
Dear Guest I appreciate the opportunity to be your host. Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees. We provide free shuttle transportation to downtown every hour. We have breakfast buffet and a la carte service. Sorry if any of our options did not cover your needs. Sincerely Eduardo Herrera
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Un 5 étoiles!!! Déception.

Publié le 12 oct. 2016 sur Expedia
Emplacement : Très bel environnement à quelques kilomètres du centre ville. Calme et paysage magnifiques. Bon déjeuner au golf.
Chambre assez petite et très ordinaire, nous devions avoir une vue sur la piscine, mais nous avions plutôt une vue sur le mur du voisin. La chambre sentait l'humidité. Plusieurs cabarets sales trainaient durant plusieurs heures dans le corridor face aux chambres, personne ne venait les ramasser. Le restaurant Sieinbeck était excellent. Merci à Jorge qui avec sa gentillesse nous a fait oublier les défauts de l'hôtel. Le club avec la piscine était très agréable, bel environnement. L'hôtel aurait besoin de rénovations ( vieux tapis par exemple).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2016 par Eduardo Herrera, Gestion de l’hôtel
Gracias por sus comentarios,nos ayudan a identificar nuestras áreas de oportunidad. Dare puntual atencion a sus comentarios del servicio y con respecto a la inversión en el inmueble estamos en el proceso de la compra de alfombras. Gracias
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de canada

Tres Beau Hotel

Publié le 7 mars 2016 sur Expedia
hôtel d'un bon service, la nourriture, restaurant, chambre, et le personnel professionnel, dispose également d'un club de plage Tres bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest I appreciate the opportunity to be your host. Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees. I hope to have the opportunity to welcome you on your next visit. I remain at your service. Sincerely Eduardo Herrera General Manager