Note fondée sur 213 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

All good !

Publié le 15 mai 2019 sur Hotels
Very good hotel
5 sur 5
par un voyageur

La Paz en Paz

Publié le 3 mars 2019 sur Hotels
Service excellent.hotel bien place.bon restau
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Ok.
4 sur 5
par un voyageur de Sacramento

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Great location. Staff were not as friendly as i’d want or expect, but they got the job done. I’d expect a bellman to, at least, offer to help me carry my luggage down the steps to the waiting taxi instead of simply watching me do it myself. I tip, btw. Breakfast was mediocre, at best. Had to wait for plates, look for coffee cups. Not enough food for the number of guests left one waiting for more to be brought out. The whole breakfast experience was subpar. Lastly, one tiny bottle of water in the room upon arrival? C’mon, that’s just cheap. One more thing: It’s an APART-hotel with a kitchenette. ZERO supplies were provided. Even one kitchen towel, a small sponge, a tiny bottle of liquid dish soap would have been appreciated.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Excelente súper tranquilo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Reservas, Gestion de l’hôtel
Estimada Marly, gracias por los comentarios hemos disfrutado mucho su visita junto a su familia, buen viaje saludos cordiales!
2 sur 5
par un voyageur

Give it a miss….

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Couldn’t find our booking when we checked in, took thirty minutes to find and made to feel like we were at fault. Wouldn’t let us check in an hour early, despite the room being available and having gold membership. Booked a suite because it said on their website that a bath would be in the room. This was a lie, only a shower. No coffee or tea in the room despite having a kitchen. Would only allow late check out once I complained and showed them gold membership. additionally, breakfast is very poor. Would give it a miss if I was to go back to La Paz.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Pablo Mercado -Reservas, Gestion de l’hôtel
Estimado Scott, si hemos tenido dificultades te ofrecemos una disculpa, revisaremos la informacion proporcionada acerca de nuestras habitaciones para evitar inconvenientes si los hubiera, de todas maneras el late check out fue cortesía nuestra pese a que teníamos el hotel lleno, hemos disfrutado mucho de su compañia esperamos que tu esposa se encuentre mejor, Saludos cordiales.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia