Note fondée sur 70 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
68 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Court séjour pour skier

Publié le 2 mars 2023 sur Hotels
Pour les points forts: l'hôtel est tres bien situé a proximité du depart du télécabine, les chambres sont refaites dans un style montagnard et agréable. Le personnel du restaurant ou du bar est convivial et aimable. Ideal pour un sejour en groupe et faire la fête. Points d'amelioration: bruyant, a eviter pour un sejour romantique, L'hôtel est bien équipé et dispose de tout, toutefois le personnel de la reception n'oriente pas bien le client, j'ai du faire la file d'attente une seconde fois pour rechercher une clef pour un casier pour les skis, on avait choisi la formule petit dejeuner uniquement mais on ne nous avait pas fait un peu de pub pour le 2eme retaurant qui est fort bien. Sans ces manquements a la reception, le sejour aurait été mieux noté.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par TH Webmarketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted that you enjoyed the location of our hotel, the cleanliness, the property conditions and facilities, and the comfort of the room. We’re sorry for the inconvenience you experienced with the reception staff and the lack of guidance. We are constantly striving to improve our services and we will take your feedback into consideration. We hope you will give us another chance to offer you a more pleasant experience next time. Thank you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2019 sur Expedia
Tout est impeccable comme d'habitude mais les équipements sportifs et récréatifs auraient besoin d'un bon coup de frais. De plus , pourquoi ne pas y permettre la mixité? C'est d'un autre âge.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2019 sur Expedia
Position exceptionel mais la structure est trop vieux
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par Albert de Belgique

Très pratique à 10 m de la télécabine

Publié le 3 avr. 2013 sur Hotels
Séjour agréable, mais avec des petites frustrations pas dignes d'un 4 étoiles: pas de verres dans la chambre (pourtant il y a un frigo) mais des gobelets jetables en plastique qui ne sont jamais remplacés. Incapables de fournir des brosses à dents de dépannage (la base-moteur commune de la brosse électrique familiale est tombée en panne donc 4 personnes d'un coup avaient besoin d'un dépannage). Bref, rien de bien grave, mais c'est dommage. Sinon, propre, spacieux, personnel sympa, tout le monde a passé d'excellentes vacances.
3 sur 5
par un voyageur de Suresnes

Bien placé mais sans plus

Publié le 6 mars 2012 sur Hotels
L'hôtel est bien placé. L'accueil n'est pas très chaleureux; le buffet du petit déjeuner est gargantuesque. Celui du soir également mais seul le buffet d'anti-pasti est vraiment bon. Bon, mai sil y a du choix. Pour ce qui est de la piscine et du fitness, ce n'est pas la panacée. le sauna et Hammam est séparé Hommes/ Femmes, bizarre? Je regrette qu'on ne m'ait pas donné plus d'info sur les activités dans l'hotel ou en dehors de l'hotel.
3 sur 5
par un voyageur

La Planibel

Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Overall the accommodation was good and a nice location to the slopes. Most of the staff were friendly but some I found were a little rude and felt we were inconvenient for them the lift took ages so we always took the stairs. Bar staff were very friendly. I would most probably stay there again in the future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Team TH Resorts, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback on your recent stay at our accommodation. We're pleased to hear that you found the location convenient for accessing the slopes and that most of our staff were friendly, especially the bar staff. We are sorry that you did not perceive the passion that all of our staff put into their work. As a hotel, we maintain strict standards of integrity and reputation, and we do not tolerate any kind of inappropriate behavior by our employees. The training and orientation of our staff members is strongly focused on courtesy, professionalism and respect toward all of our guests. We appreciate your understanding regarding the lift wait times and are glad to hear that you found the bar staff to be friendly. Your satisfaction is important to us, and we're delighted to know that you would consider staying with us again in the future. Thank you for choosing our accommodation, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in our TH Resorts.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Team TH Resorts, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We are glad to hear that you enjoyed your stay at our TH La Thuile. We strive to ensure that each guest has a pleasant and comfortable stay. We hope to welcome you back in the future for another pleasant experience at our TH Resorts!
1 sur 5
par un voyageur

Good location - terrible service / tired rooms

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Super location - worn down hotel, terrible service - like really terrible. Processes and rules like 80’ties Eastern Europe. Strange rules, papers and copies in binders and it peaked with huge depoait for getting a kettle in the room. Suoer rude reception.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Team TH Resorts, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you found our location to be convenient. We apologize for any inconvenience you may have experienced with our service and facilities. We will definitely take your comments into consideration and work towards improving our processes and rules. If you would kindly give us more details about what did not satisfy you, we would be very grateful. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future and redeem ourselves from your previous experience. We hope you will consider giving us another chance in the future so that we can offer you a more satisfying experience in our TH Resorts.
3 sur 5
par un voyageur

Inte för vuxna som reser utan barn

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Hotellet är stort och ligger i en betongmiljö som påminner om en svensk förort. Hotellet har ingen trevlig lounge alls. Bar finns men den ligger i vad som skulle kunna förväxlas med en fritidsgård, slitna möbler i stark belysning. Eftersom det inte finns någon lounge eller bar nära hotellet och inte heller i byn, blir kvällarna trista. Men personalen är trevlig och tack vare den väldigt fina frukosten, som verkligen har allt plus närheten till pist och kabin (nästan ski in, ski out) kan en del av ovan förlåtas. Vuxna som åker utan barn bör dock överväga annat hotell
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Team TH Resorts, Gestion de l’hôtel
We thank you for taking the time to share your opinion about your experience at our hotel. We are pleased to learn that you appreciated the friendliness of our staff and the high quality breakfast, as well as the proximity to the ski slopes. We regret, however, that some aspects of the facility did not completely meet your expectations. Your opinion is extremely important to us, and we will keep it in mind as we continue to work to improve the quality of our service and facilities. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back, perhaps offering you a more positive experience in the future.