Note fondée sur 131 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2022 par Dev, Gestion de l’hôtel
Hi Jacques, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
The property was super afforable and clean It was a safe place to stay. Not fancy but ok. Inwould stay there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Benjamin,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Bridget,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
Feel unsafe
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2024 sur Expedia
There was trash when I got the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Good low cost stay

Publié le 30 mars 2024 sur Hotels
Low cost basic room for one night stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Gregory, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6