Note fondée sur 505 évaluations de clients

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4,4 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Sans surprise et c'est tant mieux !

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
On commence à connaître les Hampton inn et nous y séjournons toujours avec plaisir tant la qualité de l'hergement est toujours là. Grande chambre spacieuse et très confortable, petit dejeuner bien fourni, cette chaine est un choix sûr.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Natasha, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review! We're thrilled to hear you enjoyed your stay and found comfort in our accommodations. Our staff looks forward to welcoming you back in the future!NatashaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
Verry clean and staff was perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Natasha, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 5-star ratings! We will share this with the rest of the team to let them know to keep up the amazing work!NatashaGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hotel propre et d'un très bon rapport qualité prix

Publié le 9 août 2019 sur Hotels
Le personnel est très avenant, aux petits soins pour les clients. L'hôtel est propre et calme. Le petit déjeuner est bien fourni, fruits frais, omelettes, saucisses, gaufres, de bons yaourts... De quoi satisfaire petits et grands. Nous avions pris une chambre avec 2 lits pour 2 adultes et 2 enfants, seul bémol, les lits sont quelque peu étroits. Parfaite étape entrela Nouvelle-Orléans et Beaux Bridge, Pont Breaux ou les plantations.
5 sur 5
par delphine

bon hôtel

Publié le 15 mai 2017 sur Hotels
chambre agréable, salle du petit déjeuner élégante et lumineuse.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2013 sur Hotels
Séjour très confortable.Chambre propre en bon ordre. Seulement les oreillers un peu grosse et autre, difficile sur le cou.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
I was happy with the overall experience but unhappy that the "incidentals" fee was not discussed anywhere in the booking but when I get to the front desk, there was a demand for an extra $50 bucks. This can throw people off from hampton inn. I had not come across this fee in other hotels. So that was a super big turnoff...and the chicken breakfast sausage was terrrible.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
This hotel was clean and had friendly employees.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Natasha, Gestion de l’hôtel
Your 5-star review brightens our day and serves as a constant reminder of why we love what we do. We’ll continue striving to provide outstanding customer service to make every interaction with us remarkable. Once again, thank you for choosing us and for the incredible 5-star rating. NatashaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Natasha, Gestion de l’hôtel
We sincerely appreciate your business and your valuable feedback. Your satisfaction is what drives us, and we can’t wait to welcome you back for another outstanding experience.NatashaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
The employees were extremely professional and friendly. The front desk clerk, she even recognized us from a year ago that really put a smile on her face.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Natasha, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the positive rating. We are thrilled to that you had an amazing experience with us. We always strive to provide quality service and satisfaction to our guests. We look forward to having you back with us!NatashaGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Natasha, Gestion de l’hôtel
We're delighted that you enjoyed your recent stay with us, as reflected in your 4/5 rating. Your satisfaction is our top priority, and we're grateful for your feedback. If there's anything we can do to ensure a 5-star experience during your next visit, please don't hesitate to reach out. We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future. NatashaGeneral Manager