Note fondée sur 61 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
67 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
There’s no shampoo/conditioner in bathroom, dirty towels, when showering the water gets filled on the floor. Doors are so hard to open close, jammed. Not staying here in futur
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Was good first time visit to Labasa.
2 sur 5
par un voyageur de Hamilton

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Dirty. Falling apart. Dodgy workmanship. Poor Construction. Smelly bathroom. Hard mattress. Not much amenities. One hair dyer shared with rest of the hotel. Old torn towels always short supply. Very poor wifi/internet. Ants. Restaurant service was ok. No variety for breakfast. Friendly helpful staff.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Average
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Very hot in dinning area
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Leaky taps. Bed very very hard. Broken tiles in bathroom. We had to call room service 7 times and wait 30 mins for bath towels. Only received 1 towel for 2 people. Tea cups in rooms but no hot water jug. Linen dirty. Bathroom cracked tiles and hand basin taps gushing water on floor. No toiletries. Notji g good about the property.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2024 sur Expedia
Balcony can be cleaned, parking is very tight. Other ways great for short stay. Our first time in North
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Staff pay no attention. The restaurant staff could careless. Broken doors, no towels and the place in general needs a lot of maintenance
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Nate, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. we will take note on your feed back and make necessary improvements.