Note fondée sur 46 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
I wont recommed For anybody roos not good Ac not working
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Rabac Sunny, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.Best regrads.Klaudija Verbanachotel manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2023 sur Expedia
Preis- Leistung top!! Essen lecker, Pool super und nettes sowie freundliches Personal :) Jederzeit wieder!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par Klaudija, Gestion de l’hôtel
Liebe Herr Jonas, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Klaudija VerbanacHotelmanager
5 sur 5
par un voyageur

Amazing stay

Publié le 22 sept. 2020 sur Hotels
Upon arrival we were accommodated in the nearby hotel Girandela 5 *, everything was famous. Services, accommodation and surroundings. So I can rate the Hotel Allegro only from the point of view of the surroundings and it is amazing, close to the sea and the nice town of Rabac.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2020 par Klaudia, Gestion de l’hôtel
Dear Gabriela, thank you very much for your great review, we are happy that you enjoyed your stay in Girandella resort. We hope to welcome you next year in Allegro. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager
4 sur 5
par un voyageur

Mittelmäßiges Hotel

Publié le 22 sept. 2019 sur Hotels
Wir waren nur eine Nacht da. Das Zustellbett war nicht ok(waren zu dritt) Das Zimmer war nicht ganz sauber. Im Speisesaal war es sehr laut!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Klaudia, Gestion de l’hôtel
Dear Alexander,, thank you very much for staying in Allegro Sunny h&r by Valamar. We hope to welcome you again. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
Das Personal im Hotel ist sehr freundlich und bemüht. Leider ist das Hotel sehr alt und renovierungsbedürftig. Wir hatten ein sehr kleines Zimmer zu zweit dass kaum Platz für bewegungen gibt. DasMorgenbuffetwar für 3 Sterne in ordnung, jedoch muss man auf Orangensaft oder feinen Kaffe verzichten.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Klaudia, Gestion de l’hôtel
Dear Guests, thank you very much for staying in Allegro Sunny h&r by Valamar. We hope to welcome you again. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager
4 sur 5
par un voyageur

Urlaubserlebnis

Publié le 31 août 2019 sur Hotels
Das Zimmer war viel zu klein für 2 Erwachsene und ein Kind. Auch an der Sauberkeit könnte man noch arbeiten. Spinnweben zum Beispiel. Ansonsten ein super Essen. Riesige Auswahl. Nettes Personal. Der Strand war sehr schnell zu erreichen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Klaudia, Gestion de l’hôtel
Dear Guests, thank you very much for staying in Allegro Sunny h&r by Valamar. We hope to welcome you again. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager
4 sur 5
par un voyageur

Preis Leistung hat gepasst

Publié le 22 août 2019 sur Hotels
schöner Strandurlaub
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Klaudia, Gestion de l’hôtel
Dear Ernst, thank you very much for staying in Allegro Sunny h&r by Valamar. We hope to welcome you again. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2019 sur Hotels
La struttura non è nuova e quindi si sentono molto i rumori anche i meno forti, il letto scricchiolava e i cuscini sono da cambiare, il buffet è abbondante ma di scarsa qualità, in più difficilmente si trovano alternative Vegan. In compenso il personale è davvero molto cortese, gentile e professionale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Klaudia, Gestion de l’hôtel
Dear Nicoleta, thank you very much for staying in Allegro Sunny h&r by Valamar. We hope to welcome you again. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager
4 sur 5
par un voyageur

Buon hotel da tre stelle

Publié le 10 août 2019 sur Hotels
Hotel correttamente da tre stelle. Bella struttura anche se un po' datata, buona cucina, buona ospitalità dallo staff. Manca qualcosa nella cura dei particolari. In particolare la pulizia potrebbe essere più attenta.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Klaudia, Gestion de l’hôtel
Dear Stefano, thank you very much for staying in Allegro Sunny h&r by Valamar. We hope to welcome you again. Best regards, Klaudia Verbanac hotel manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par Klaudia, Gestion de l’hôtel
Dear Peter, thank you for your good voting allegro sunny hotel, we hope you enjoyes your stay in Rabac. We will be happy to welcome you any time. Best regards Klaudia Verbanac hotel manager