Note fondée sur 27 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Premium Resort à Ischia
Publié le 22 juill. 2023 sur HotelsMagnifique Resort au nord-ouest de l’île.
Service et prestations impeccables !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Carmen Patalano, Gestion de l’hôtel
Merci pour cet feedback qui est très important pour nous.Avoir des clients satisfaits comme vous nous rend tous fiers et nous aide à faire toujours mieux !à bientôt,
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2021 sur Expedia
Excellent
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Beautiful location, fantastic views, wonderful pool areas - no screaming children!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Amazing stay! The staff and service are amazing, views are stunning, property is so beautiful. The buffet breakfast is great and well stocked, and their pizza lunch delicious! Great spot too and the shuttle to town is super convenient. Beautiful, wonderful stay - didn’t want to leave!
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
ABSOLUTELY IN LOVE WITH THIS PLACE! I WILL BE RETURNING IN THE FUTURE
par un voyageur
Beautiful, relaxing hotel!
Publié le 17 juill. 2024 sur HotelsAmazing hotel. Feels very private and the service is fantastic. Well worth it!
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Amazing property with super amazing views and baths, also very friendly staff, comfortable bed, everything is nicely clean. Improvements could be updating the showers and watersystems at the moment when everyone showers there is almost no hot water and some staff does not properly speak English. I recommend you to still go there, best hotel in Ischia on this side
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Carmen Patalano, Gestion de l’hôtel
Dear Jana,thank you for taking the time to provide your feedback. Your insights are incredibly helpful as we strive to continually improve our services.We appreciate your contribution and look forward to welcoming you back to our resort in the near future.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Carmen Patalano, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Margaret,we are sorry for your feedback and wanted to inform you that your recent reservation has been marked as a no-show.We would greatly appreciate understanding the reason of the feedback as you have not exerienced San Montano yet and if there is anything that we can improve in the customer assistance we will be happy to do it.We look forward to receive your reply on info(at)sanmontano(dot)com .Thank you for your time and consideration.Kind regards,