Note fondée sur 903 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Hotels
L’accueil est plutôt moyenne. Mais bon le service a été rendu. Déjeuner moyen…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Robert, we thank you for your review and will work on making the next stay with us better. We appreciate your taking the time to review us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Frances, thank you for taking the time to review us. We appreciate your business look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cristina, thank you for your feedback. We appreciate your business and look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jessica, thank you for your kind review. We appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Absolutely disappointed. Room was dirty, sheets stained, fixtures rested. If I was not so exhausted from traveling for hours for a funeral I would have left. Awful uncomfortable bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Joan, thank you for sending us your feedback. We will be looking into the matter and correct anything you mentioned. We apologize for any inconvenience this may have caused to you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Microtel Inn and Suites Lady Lake/ The Villages. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Keith, thank you for taking the time to review us and give your feedback. We appreciate your business and glad you chose our hotel for your stay.
1 sur 5
par un voyageur de Brunswick

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Save your time. Save your money, Save your frustration. Spend the extra coins to rest your head nicely, peacefully, cleanly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kimberly, thanks again for your review and feedback. We have already contacted you, in regard to this.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Microtel Inn and Suites Lady Lake/ The Villages. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Microtel Inn and Suites Lady Lake/ The Villages! We appreciate your feedback and look forward to meeting your lodging needs now and in the future.