Note fondée sur 195 évaluations de clients

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2,9 sur 5
50 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Fait le job.

Publié le 19 févr. 2018 sur Hotels
Propre et facile d'accès. Ne permet pas d'aller au centre ville à pied mais n'est pas loin non plus. Pratique pour une nuit étape. Il n'y avait pas de petit déjeuner dans notre réservation.
5 sur 5
par Nounours de FRANCE

Hôtel agréable

Publié le 24 juin 2013 sur Hotels
Très bonne impression de cet hôtel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Louis,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2022 sur Expedia
eveything good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jesus,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juill. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Disrespectful Maid

Publié le 10 juin 2022 sur Hotels
My stay was amazing until the house keeper started banging on my door at 9am saying it was time to check out. Check out is at 11am and not 9am.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Reginald, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K. #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 avr. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Reeba, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jamie, Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K. #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2022 sur Hotels
A/C cover panel broken, sheets and curtains had holes in them, bathroom fixtures where rusty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Harold, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Lilith #Team6