Note fondée sur 873 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Horrible et sale
Publié le 1 juin 2024 sur HotelsIl n’y a rien à raconter nous avons quitté l’hôtel et sommes allés chercher un autre hôtel tellement il était sale.
J’ai d’ailleurs demandé le remboursement.
Cet hôtel ne correspond pas du tout aux photos que vous montrez sur votre site internet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Saludos cordiales, Reagen., Gestion de l’hôtel
Hola Maryline, gracias por tus comentarios. Le pido disculpas por las molestias que haya tenido durante el check-in. Tenga en cuenta que la limpieza es nuestra prioridad número uno. Gracias por hacerme saber que no estabas satisfecho. Este problema definitivamente será abordado. Esperamos que nos brinde otra oportunidad de solucionar este problema. Gracias por elegir quedarse con Sonesta Simply Suites.
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel pas très propre
Mauvaise odeur dans les couloirs
Frigo qui tambourrinait toute la nuit
Et pour le petit déjeuner franchement à faire peur sans mentir 3 barres de céréales et un café étaient sur un buffet (meuble) qui se battaient en duel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2020 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Alexandra, we apologize for the cleanliness and odor issues you experienced at our hotel. Your feedback is discussed with our housekeeping team for review and action. Please accept our apologies for the noise made by the refrigerator, and your concern is shared with our maintenance team to do the necessary repairs. Your feedback about the breakfast specifics will help our Brand Leaders to improve our product offerings. We hope you will give us a chance to redeem ourselves in the future.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Sale et service de petit déjeuner inexistant.
Publié le 22 janv. 2019 sur HotelsHôtel très bruyant en raison de l'absence de discrétion des autres locataires non respectueux des autres.
Parties communes très sales: moquette boueuse et intérieur de l’ascenseur crasseux (sol et parois murales).E revanche la chambre était spacieuse et pratique avec son bureau et sa partie cuisine. Quant au service de petit déjeuner: très très décevant!!(quelques barres de céréales et des muffins en sachets s'il en reste...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Christine, thank you for reviewing your stay. We are pleased to know you liked the size of your accommodations along with the fully-equipped kitchen and that you had a pleasant time with us. However, we are sorry for the cleanliness issue you encountered and regret the disappointment you had with our breakfast offerings. Your concern will be shared with our brand leaders to determine new breakfast choices. We hope to host you back in the future so that we can provide you with a much better experience.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Hôtel de passage
Publié le 2 oct. 2018 sur HotelsHôtel de passage uniquement, chambre spacieuse avec coin cuisine, mais sans aucun éléments de cuisine à disposition, pas de cafetière, il faut la réclamer à la réception, pas de petit déjeuner juste café ou eau chaude à disposition dans le hall avec une barre céréale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2018 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thierry, thank you for leaving a review. It’s good to knoe you were happy with the sizer of your room, but we are sorry we missed meeting some of your expectations in regards to the complimentary breakfast and that you were unaware of our kitchenware policy. To ensure cleanliness of kitchenware upon check-in, brand standards require us to make these items available at the front desk, and our team gladly delivers them to your suite. We hope you will consider staying with us so that we can make your next visit a memorable one.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
bien
Publié le 24 juill. 2018 sur Hotelshotel sympa pour une nuit de passage. pas grand chose à faire à lafayette à part la découverte du lac martin ... surtout ne pas rester sur terre mais partez sur un bateau qui vous amenera faire le tour du lac en 1h30... fabuleux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2018 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Jerome, thank you for selecting Extended Stay America for your visit and for sharing your comments. Our team was so pleased to learn you enjoyed your stay and loved our location. Thank you for being our guest and we look forward to seeing you in the future!
Sincerely,
Hotel Management
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Publié le 13 juill. 2018 sur Expedia
An hotel close to the airport , for those who want’s comfort without spending Big Bucks. A little refreshment would be nice. Don’t expect a lot with the include breakfast, it’s granola bars with oatmeal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Guillermo, thank you for choosing Extended Stay America. We are glad to know you were impressed with each and every aspect of our hotel and that you had a nice stay here. Thanks again, and we look forward to your next visit.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2018 sur Expedia
Hotel correct. Propre. Personnel peu chaleureux, accueil très sommaire. Il n'y a pas de vrai déjeuner. Il y a des barres tendres et des muffins en sachet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased you were overall happy with your stay with us. That being said, we are sorry for not meeting all of your expectations. We hope the positive aspects of your visit will encourage you to choose us again in the future.
Sincerely,
Hotel Management
par Jean Philippe
Good choice
Publié le 3 déc. 2017 sur HotelsGood price for what it is. In comparison with other hotel/motel, this one invest money in their rooms (new paint, carpet, tv...).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2017 par Manager, Gestion de l’hôtel
Jean, thanks for the wonderful feedback. It is a pleasure to know you had an enjoyable stay and that you were impressed with your fully-equipped room along with the great value we offer. All of us at Extended Stay America would love to welcome you back on your next visit.
Sincerely,
Hotel Management
par muriel
Publié le 30 juin 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2017 par Manager, Gestion de l’hôtel
Muriel, I am sorry to read that we failed to meet your expectations. We hope you will accept my apology for what transpired. We hope to have the opportunity to make your next stay with us outstanding in every respect.
Sincerely,
General Manager
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Best Regards, Reagen , Gestion de l’hôtel
Hello Lee, thank you for rating our hotel. Sorry you did not enjoy your stay. As soon as we are renovated, we hope to see you again.