Note fondée sur 144 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
71 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Chantal,Thank you for positivley rating your stay!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Had holes in the walls. It stank and had been heavily smoked in. Didnt feel safe. So, i didnt stay. I left and found another hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Bruce,We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations.Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for rating your stay!!Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Had roaches all over in the room I was very uncomfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Erika, We are grateful for your feedback and are saddened to learn about your recent experience while visiting our location. We deeply apologize for any inconvenience or dissatisfaction it caused. Your feedback means a great deal to us, and we take it very seriously. We are eager to understand your specific concerns so that we can promptly address them and enhance our services in the future. Please contact us to discuss this matter further. Once again, we regret not meeting your expectations and appreciate you bringing this to our attention. We aim to make things right and earn back your trust.Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Wendy, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Nothing special and clean enough
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Amanda, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Nice and clean place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Andrii,Your support means the world to us, and we cannot wait to have the opportunity to serve you again soon!Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi ShaRona,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6