Note fondée sur 3 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
2,7 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Poor Services Hotel

Publié le 17 janv. 2019 sur Hotels
I stayed in January for 5 nights and my experience of staying at this hotel was not good. There was not hot water, despite my complaint the issue wasn't resolved. At times, elevators won't work and you had to bang on the door to keep them moving. The most frustrating part for me was the wifi connection which was VERY poor. I won't recommend this hotel if you have to do virtual meetings or have to respond to emails. I wouldn't staying at this hotel for USD 50 only.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2019 par Ali, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, we are sorry that you were unhappy, we will work hard to minimize these issues. Thanks.
5 sur 5
par Villads

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2017 sur Hotels