Note fondée sur 45 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Rukhsana

hôtel propre et bien placé. Beaucoup de charme

Publié le 3 janv. 2017 sur Hotels
Un peu de surprise à l'arrivée car différence d'avec l'aspect du site internet mais la gentillesse de l'équipe rattrape tout.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
poor service
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Sugar Land

Publié le 16 juill. 2023 sur Expedia
Amazing staff, very clean, and breakfast was excellent. I love the gym here. I will definitely come back to stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par Suleman, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Noor,Thank you for your amazing review! We're glad you enjoyed the clean facilities, excellent breakfast, and our gym. We can't wait to have you back as our guest!Best regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2023 sur Expedia
The staff was rude and prohibited my brothers to wear the national dress of the country (kameez/shalwar) which is disgusting to be in the country where you live and eating from.... not just that they made some stupid rules that you have to be shirtless around the pool area and can not go SHAME ON THE STAFF :( bad service ... never coming back ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2023 par Sulehri, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Uroj,Thank you for sharing your feedback. We apologize for any inconvenience caused during your stay. We deeply regret the staff's behavior and the misunderstanding regarding the dress code. We will address this issue internally. We also apologize for any confusion about pool area rules. We appreciate your feedback and value your patronage. If you have any further concerns, please contact us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,M Suleman SulehriDirector SalesThe Residency Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 nov. 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Costly hotel but depends

Publié le 24 oct. 2021 sur Hotels
It was just an OK hotel but for the price it was tbh not a great place they charged extra and then saying that they have upgraded my room which was pretty small but 1 thing don't stay here since costly
1 sur 5
par un voyageur

Book something else like 9tree

Publié le 1 juin 2021 sur Hotels
Be carefull old place, nothing works properly. Ac is useless. Only good thing outdoor pool. Tv remote doesnt work properly