Note fondée sur 841 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2022 sur Hotels
Très propre sauf que le tapis ne sentait pas très bon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2022 par tc, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Quebec

Endroit tranquille pour un coucher sur la route

Publié le 30 avr. 2017 sur Expedia
Hôtel propre personnel souriant un endroit pour bien dormir car tranquille et les fenêtres se rouvrent pour ceux qui aiment dormir sans l'air climatisé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2017 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Merci de rester avec nous
4 sur 5
par un voyageur de GRIMSBY

Publié le 23 oct. 2024
easy access to/from freeway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Tania Cruz, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review, we are glad you enjoyed your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024
We had a nice stay. The staff was great. The property could use an update but it was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Halie Fritz, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review, we are glad you enjoyed your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
It was a great stay however the way to improve is to actually fix the sink instead of caulking a hole.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Tania Cruz, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete your online review of your experience. We will bring these maintenance issues to the appropriate departments and look forward to an opportunity to host you properly in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Tania Cruz, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review! We look forward to an opportunity to host you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Too much noisy during night time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Tania Cruz, Gestion de l’hôtel
We apologize again for the inconveniences during your stay, We hope for an opportunity to properly host you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Cleanings inside and out
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Halie Fritz, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review! We are glad you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Tania Cruz, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review! We look forward to an opportunity to host you again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
This was the worst hotel I have stayed. From the moment we entered the door where our room was located the hallway smelled like an old ashtray. Our room smelled horrible and there was no water in our shower. It was eventually fixed after we complained but had to go to bed sweaty from a long hike. We bought and used candles to try to make the air breathable. If I had not prepaid for 5 nights I would have checked out. We spent as little time as possible here. Do not believe it is a non-smoking room. The parking lot was littered with cigarette butts and we even saw another guest walk out of the hotel smoking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Halie Fritz, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations during your stay. Our desk agents would have gladly moved your room upon request to ensure the remainder of your stay was satisfactory. I will bring these issues to the appropriate departments immediately to resolve them.We hope for an opportunity to properly host you in the future.