Note fondée sur 947 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Moyen

Publié le 17 déc. 2019 sur Hotels
Le WiFi intermitent Avons trouvé des cheveux La climatisation bruyante Les lits trop mous
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix

Publié le 16 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2019 par Megan Finch Sales Rep, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us and hope you come back to see us again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Das Zimmer hat sehr stark gestunken.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We regret the smell issue you faced during your stay. We will surely share your concern with our team for improvements. We hope to serve you better in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Bad breakfast but good stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Our team is glad that you liked your stay. Please let us know more about your views on breakfast. So, we can make the required changes and improvements. We hope to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We sincerely appreciate your recent stay at our hotel! Your positive rating brightens our day. Our dedicated team works tirelessly to surpass your expectations, and we eagerly anticipate the opportunity to host you again in the future. Thank you for your support!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Victor,It is heartwarming to see such a wonderful rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,It is heartwarming to see such a wonderful rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We sincerely appreciate your recent stay at our hotel! Your positive rating brightens our day. Our dedicated team works tirelessly to surpass your expectations, and we eagerly anticipate the opportunity to host you again in the future. Thank you for your support!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Jacob,Thank you for taking the time to share your wonderful rating. We are happy to see this positive rating. Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future.