Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Pas de surprise

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Hotel loin de tout, sans surprise dans ce genre de chaine sauf un petit dejeuner tres faible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris un moment pour laisser un avis, Guy. Le personnel et moi-même du RED ROOF INN & SUITES LAKE CHARLES apprécions votre note de 3/5. Cependant, vous avez indiqué que notre emplacement et nos options de petit-déjeuner ont gâché votre expérience. Notre objectif est d'offrir un séjour confortable à tous nos clients, je suis donc désolé d'apprendre que cela n'a pas été réalisé avec vous.Sachez que nous vous apprécions en tant qu'invité et apprécions votre entreprise. J'espère que vous reviendrez dans notre hôtel ou dans l'un de nos autres établissements de la marque Red Roof à l'avenir.Very truly yours,SharmaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Une bonne adresse agréable

Publié le 29 nov. 2023 sur Hotels
Chambre très spacieuse avec tout ce qu'il faut, réfrigérateur micro-onde table 2 chaises, grande salle de bain, très bel éclairage, propre, wifi correct, franchement une belle surprise. Le seul point négatif est l'absence d'isolation phonique et un petit déjeuner continental très minimaliste.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Parul Patel, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Mrs. BernadetteThank you for taking the time to complete our guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF INN & SUITES LAKE CHARLES.I will make sure to share your comments with the rest of our team. Feedback from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Parul PatelRed Roof ManagementGMi0704@redroof.com
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 25 févr. 2019 sur Hotels
Emplacement facile d'accès avec grand parking. A 2 pas excellent restaurant mexicain.Centre ville facile à rejoindre. Chambre spacieuse et literie confortable. Petit déjeuner simple mais correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2019 par Red Roof Inn, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur de France

Hôtel accueillant, confortable et au top

Publié le 1 août 2018 sur Expedia
Service excellent. Nous recommandons cet hôtel où l’accueil est chaleureux et où rien n’en manque :parking gratuit, wifi, frigidaire, four, lave-linge et sèche-linge et surtout disponibilité du patron et de son personnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2018 par Parul Patel, Gestion de l’hôtel
Dear, Guest Thank you for taking the time to complete our guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the Lake Charles Red Roof. we will make sure to share your comments with the rest of our team. Feedback from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services., we hope you keep our hotel on your mind for future lodging needs, for future reservations. Your thoughtfulness to take the time to write a positive comment about Red Roof Inn Lake Charles is overwhelming, THANK YOU. Kindly, Parul Patel Red Roof Inn Lake Charles, LA. 70615
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Hotel très confirtable

Publié le 17 nov. 2015 sur Expedia
Excellent accueil et très confortable sans aucun problème
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2024
Staff at the front desk is amazing.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2024
Loved it
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Toni-Ann RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Javier,Thank you for choosing to stay at our RED ROOF INN & SUITES LAKE CHARLES. I appreciate your 4/5 score following your stay but would love for you to consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve to provide you with a better experience.I do hope that you will return to our hotel, or any other Red Roof in the future.Sincerely,Toni-AnnRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Very clean and friendly staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Keeven,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the Red Roof Inn & Suites Lake Charles. It's heartwarming to see that our amazing staff left an lastly impression during your visit by being very friendly and you loved the cleanliness, prompting your 5/5 score. We always enjoy hearing about the positive experiences our guests have at our hotels. I will make sure to share your comments with the rest of our team.Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, we look forward to your next stay at Red Roof.Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Very clean, comfortable beds and pet friendly. Would definitely stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Sashauna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Vicki,Thank you for taking the time to complete our guest survey regarding your recent stay at the RED ROOF INN & SUITES LAKE CHARLES. Our goal is to provide a clean, pet friendly and comfortable stay for all our guests and we're proud to have achieved that with your visit. At Red Roof, positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Sincerely,SashaunaRed Roof ManagementRediResponse Specialist