Note fondée sur 678 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 5 févr. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2022 sur Hotels
correct , un motel basique , le personnel était plutôt froid
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2022 par jp, Gestion de l’hôtel
Thanks
par un voyageur
Bof.
Publié le 8 juill. 2019 sur HotelsMotel tristounet. Pour une nuit, ça va. Mais sans plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2019 par jp, Gestion de l’hôtel
sorry for inconvenient
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
The people are wonderful. I noticed the toilet was not cleaned and toilet paper on floor. See pictures if I am able to attach. Also the waste basket was not emptied. I have no idea how clean the rest of the room was, but it seemed clean. Overall it was a pleasant and quiet stay.
par un voyageur de Calgary
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
We've stayed here a few times. It's not fancy, but for a short stay it's perfect. Good size refrigerator w/freezer section. Microwave. No coffee maker in room but coffee available in the lobby after 7:30.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your positive feedback about your stay at our property and we hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Place was great nice and quiet decent price was very happy no bugs
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
I don’t know how this place gets any good reviews except for price. Very unclean and bad smelling for a non smoking room. Pay more for a better place, trust me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We apologize for the unpleasant experience you had with us. Had you contacted the front office we would have moved you to another room of your satisfaction. Our sincere apologies. Hopefully you will give us another chance in the future.