Note fondée sur 894 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2019 par Christina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! Your feedback helps us to improve our guests stays with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2024
My stay didnt start out so great. Went to bed and the pillows smelled horrible. I tried to dial the front desk to get the pillows replaced but I couldn't get the phone to work. It also started to get a little cold in the room and I also couldn't get the thermostat to work. Miserable night. Went to make coffee in the morning and the coffee maker wouldn't work! Exasperated, I took a smelly pillow to the front desk and listed all the flaws in my room and was promised that every one of them would be addressed. 1. Maintenance came first and explained that you need to tap a certain button to activate the phone. Signage for that? None. 2. Thermostat on the wall was deactivated and you need to use the AC and Heat unit under the window. Why is the thermostat on wall still there if it doesn't work?!! 3. Coffee maker replaced. 4. Housekeeping arrived with four sweet smelling brand new pillows.(She also handed me sheets and fresh blankets..handed me?) The rest of my stay was perfect and I'm rating on that. I will definitely stay again. The lack of details was disappointing..the speed in which everything was resolved was key. Oh and..replace 10 year old phones and if it doesn't work..fix it!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024
We love the room. Comfortable beds. Clean. QUiET! I recommend. Big comfortable King bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Simply Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying and sharing your comments.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Simply Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Simply Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
No
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Simply Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Simply Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Simply Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The Sonesta Hotel is a good deal for the money. My biggest gripe is the extra charge for nightly parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Simply Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sharing your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
In industrial area nothing really nearby
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Simply Suites, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us and sharing your feedback.