Note fondée sur 379 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Feel high class hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par The Bluebird Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We hope you had an overall positive experience during your stay. We look forward to welcoming you back in the future!Warm Regards,
par un voyageur de Québec
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par The Bluebird Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Bluebird Hotel. We hope you had a positive experience during your stay and look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Trop chère. Mais bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Managed Services, Gestion de l’hôtel
Hi Daniel,Thank you for making yourself at home with us! We appreciate your kind words and look forward to your return. Until then, take care!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Bien situé et propre.
Petite déception, pas de petit déjeuner, seulement 4 serviettes pour une réservation de 5 et pas de draps pour le sofa-lit.
Sinon, très satisfait!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par The Bluebird Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Bluebird Hotel in Lake Placid, NY. We’re delighted to have had you as our guest and truly value your feedback. We apologize if any aspects of your stay did not meet your expectations. We always aim to accommodate all our guests and regret that your experience fell short in some areas.Were any of these concerns brought to the attention of our front desk team during your stay? We’ve recently started offering breakfast on weekends, and we hope to expand this service to weekdays in the future. We apologize for any inconvenience you experienced and sincerely hope you’ll give us another chance to provide you with a better stay in the future.The Bluebird Hotel
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Managed Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for the awesome review, Erik! We really appreciate you taking the time to share your experience with us. Cheers!
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback and we are so glad you had a great stay. Please let us know if you have any feedback to provide. We look forward to the opportunity to have you as our guest again in the future!
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Managed Services, Gestion de l’hôtel
Hi émilie,Your perfect score means the world to us! A big thank you for choosing Lark Hotels. Come back soon!
par un voyageur
Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par The Bluebird Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We truly value your feedback and hope you had a positive experience during your stay. Please keep us in mind for future visits.Warm regards
par un voyageur
Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rave review, Melissa! We appreciate you for choosing to be our guest. We look forward to the opportunity to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Belle chambre, très propre.
Belle rénovation et l’ambiance avec le DJ le samedi était très agréable.
Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par Managed Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for the awesome review, Eric! We really appreciate you taking the time to share your experience with us. Cheers!