Note fondée sur 939 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Rich C., Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 out of 5 rating! We appreciate your positive feedback, and we're pleased to know that you had a great experience during your stay with us. If you have any specific comments or suggestions to share to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Your satisfaction is important to us, and we look forward to serving you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par R Stanton, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your lovely, five-star review. We look forward to welcoming you back to The Crowne Plaza Lake Placid again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Très bon séjour, mais l’hôtel manque de propreté dans les détail
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Laurie Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Though I am happy to hear that you had a good stay I would like to apologize for . falling short of your cleanliness expectations. I will pass along your comments to our management team.Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Laurie Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5/5 rating and thank you for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Rich C., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience of your stay at our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. The entire team works hard to ensure our guests have an exceptional stay and we are glad this is what you experienced. We hope to have you stay with us again in the future. Thanks again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Rich C., Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 out of 5 rating! We appreciate your positive feedback, and we're pleased to know that you had a great experience during your stay with us. If you have any specific comments or suggestions to share to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Your satisfaction is important to us, and we look forward to serving you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Laurie Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5/5 rating and thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Rich C., Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 out of 5 rating! We appreciate your positive feedback and are pleased to hear that you had a great experience during your stay with us. If you have any specific comments or suggestions to share to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Your satisfaction is important to us, and we look forward to serving you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Hôtel très cher et pas au goût du jour. Notre chambre sentait pas bon du tout et on a du être changé de chambre. Il y avait aussi une odeur désagréable dans l'ascenseur. J'en ai fait pas à la réception mais à notre départ l'odeur y était encore. L'emplacement est super et les employés sont très aimables. Pour la restauration c'était super et le service de bar aussi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Rich C., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the issues you experienced during your stay. It's disappointing to hear about the unpleasant smell in your room and the elevator. We will address these concerns with our housekeeping and maintenance teams to ensure they are rectified promptly. We appreciate your compliments regarding our friendly staff, great location, and satisfactory catering and bar service. Your comments will help us improve, and we hope to have the opportunity to provide you with a more pleasant experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024 sur Expedia
Superbe. Près des boutiques et pas loin des High Peaks. Vue magnifique sur celles-ci. Les chiens sont les bienvenus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Rich C., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review. We are delighted to hear that you had a positive experience with us and that we were able to meet your expectations. It is always our top priority to provide exceptional service to our guests and we are thrilled to know that we succeeded in doing so. We look forward to welcoming you back in the future!