Note fondée sur 354 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
59 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

délabré

Publié le 27 mars 2019 sur Hotels
Personnel très serviable et bonne literie mais cela s'arrête là. C'est crasseux (sauf bizarrement la salle de bain) et bruyant la nuit. A presque 100$ la nuit, je pense qu'il y a moyen de trouver bien mieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2019 par Lance, Gestion de l’hôtel
Thanks for you review we will address this.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2018 sur Expedia
Motel d arrêt juste pour une nuit chambre simple et pas très accueillante
4 sur 5
par Hélène

Séjour américain en famille

Publié le 25 juill. 2017 sur Hotels
Bon accueil. Nous avons eu un problème électrique dans la chambre (plus de lumière ni TV). Le gardien est intervenu tout de suite et nous a changé de chambre, considérant que c'était mieux pour nous. Cela reste un motel américain dans la norme avec un rapport qualité prix très correct.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Lance, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review we will address the employees about you not being completely happy with your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Great people and beautiful quiet and relaxing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Julie, Gestion de l’hôtel
So glad you enjoyed your stay we hope you stay with us again. Thanks for the review.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Lance, Gestion de l’hôtel
Sorry you weren't happy with your stay we will address this with the staff.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
The outside property and grounds were relatively clean and kept up; however, the pool did not seem inviting and useable due to the brackish green color (although there were no signs restricting its use). I did not see anyone using the pool during my stay. The area around the motel seemed quiet and I did not sense it was unsafe in any way. The staff in attendance seemed friendly and helpful and many of them were in residence at the motel. My room was not what I would consider appropriately clean (signs it was not recently vacuumed, swept or mopped). For instance, dust and dirt was on the floor, a dirty washcloth from a previous guess was behind the bathroom door and all this was overlooked by the cleaner. I saw many small insects crawling at night. I was given a "handicap room," which I did not request. Since I have a problem with depth perception, the concrete handicap ramp at the entrance of my room was actually a tripping hazard for me. Overall, what I paid should have provided me a much better room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Julie, Gestion de l’hôtel
Were very sorry you weren't happy with your room. And we will address this with the staff. Thanks for your review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
i need some place affordable for a one night stay. this motel was perfect. nothing fancy but was a good stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Julie, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us hope to see you again on your next trip. And thanks for the review.
5 sur 5
par un voyageur de Tampa

Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
Like
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Julie, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us and hope you stay again and thanks for your review.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
Desk tenant did not stay in office for any given time. 3 pm chec-in. But didnt have room ready until 430pm due to linens being watched. So no extra linen. Bare minimum. Shower temperature went up and down repeatedly. Pool looked murky.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Julie, Gestion de l’hôtel
Very sorry you had such a bad experience. And that your room was not ready we will be addressing the staff about this. The employee working was not one of our regulars on but that is still no excuse for the room not being ready for you. I'm very sorry for the inconvenience.