Note fondée sur 863 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Levis
Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2024 par MS, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien:We are glad that you had a wonderful stay. We also thank you for taking the time to give us a kind review.
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par MS, Gestion de l’hôtel
Dear Marjolaine:We are glad you had a wonderful stay. We also thank you for taking time to leave us a kind review.
par un voyageur
A éviter
Publié le 15 oct. 2023 sur HotelsPas de ménage dans les chambres pendant tout le séjour .
Petit déjeuner vraiment minimaliste.
Personnel peu disponible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2023 par MS, Gestion de l’hôtel
Dear Jeanne:Our breakfast is up to standards set by Wyndham in April of this year. Also, on the registration cards, it mentions that we are to only offer full service every third day (this is not just a Wyndham standard, but a hotel industry standard in Lancaster County).We apologize in terms of the staff, but otherwise, we are adhering to standards.
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2022 sur Expedia
Petit déjeuner NUL muffin et café jus d’orange de temps en temps
wifi désastreux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2022 par milan, Gestion de l’hôtel
Dear Alain Esquerre:We're in accordance with Wyndham Standards set in April 2021. As for the wifi, we're sorry. Occasionally that is dependent on the weather. Thank you otherwise for the review.
par un voyageur de Amherst
Publié le 29 nov. 2024
Plenty of parking, fast check-in. Washers and dryers available for guests.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2024 par MS, Gestion de l’hôtel
Dear Jon:We are glad that your stay was wonderful. Also, thank you for taking the time to give us a kind review.
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par MS, Gestion de l’hôtel
Dear Susan:We are glad that for the most part your stay was pleasant. We also thank you for taking the time to give us a kind review.
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Bathroom , mold, tub need repair
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par MS, Gestion de l’hôtel
Dear Robert:We are sorry about the lack of cleanliness in the bathroom. Also, thank you for the review.
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par MS, Gestion de l’hôtel
Dear Kurt:We are glad that you had a wonderful stay. Also, thank you for taking the time to give us a kind review.
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par MS, Gestion de l’hôtel
Dear Tammy:We are glad that you had a wonderful stay,. We also thank you for taking the time to leave a kind review.
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
The rooms were spacious and comfortable
Very clean. Nice continental breakfast. Staff very friendly and courteous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par MS, Gestion de l’hôtel
Dear Maurice:We are glad that you enjoyed your stay. We also thank you for taking the time to give us a kind review.